X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סרגון נטוורקס
▪  ▪  ▪

סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל אביב:CRNT), ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות נבחרה על-ידי xchange, מגזין בינלאומי מוביל בתחום הטלקום, כזוכה בפרס Best of WiMAX בקטגוריית "חדשנות בתעשיה" לשנת 2008. הבחירה בסרגון נעשתה בשל פלטפורמת ה-FibeAir® IP-10 המתקדמת.
התחרות של מגזין הטלקום היוקרתי xchange נערכת אחת לשנה, במסגרתה נבחנות החברות המובילות בפיתוח ויישום טכנולוגיות WiMAX. צוות השופטים מנה מומחים מקהילת ה-WiMAX הבינלאומית. התחרות התקיימה במסגרת כנס WiMAX World USA המתקיים בשיקגו וננעל היום.
"xchange שמחה לחלוק כבוד לסרגון על תרומתה לפיתוח וקידום של טכנולוגיות ושירותים התומכים בשוק ה-WiMAX", אומר מייק סקסבי, מחברת ההוצאה לאור של xchange. "הצמיחה בתעשיה הייתה עצומה והישגיה של סרגון משקפים זאת".
"אני מברך את סרגון על זכייתה בפרס WiMAX World USA 2008 Industry Innovation", הוסיף אליוט ווינמן, מייסד הכנס, נשיא וחבר במועצת המנהלים של טרנדסמדיה, השייכת לחברת המחקר המובילה ינקי גרופ, "זוכי פרסי WiMAX World מייצגים את הפתרונות, השירותים והיישומים הטובים והחכמים בשוק ה-WiMAX".
"זה כבוד ועונג לזכות להכרה מקצועית ממומחי הווימקס מהשורה הראשונה בעולם", אומר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס. "מתן הפרס לסרגון מכיר בחשיבותם של פתרונות Ethernet backhaul אלחוטיים לצמיחתן של רשתות WiMAX. ל-FibeAir IP-10 יכולות Ethernet מתקדמות אשר מסייעות לספקיות שירותי WiMAX לפרוס רשתות בקנה מידה נרחב תוך ניצול מרבי של משאבי הרשת".
FibeAir IP-10 של סרגון הינה הדור החדש של משפחת פתרונות האת'רנט האלחוטיים עבור ספקי תקשורת גדולים. משפחת הפתרונות מאפשרת שידור בכל מגוון התדרים המורשים (6GHz-38GHz) ומציעה את טווח קצב העברת הנתונים הרחב ביותר בשוק - בין 10Mbps ועד 500Mbps על-גבי תדר יחיד. FibeAir IP-10 עונה במקביל גם על צרכי קצבי העברת הנתונים של אתר שידור מקומי וגם של אתר שידור מרכזי בעל תעבורה אינטנסיבית ומשאירה מרווח גדול להרחבות קיבולת התעבורה בעתיד. משפחת הפתרונות עומדת בקריטריונים הטכניים של המטרו אנטרנט פורום ה-MEF) ,MEF 9), ו-MEF 14.
סרגון נטוורקס, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-150 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות בכ-100 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T ,Mobitel ,KPN, סלקום, Belgacom ו-Telcel. מטה החברה בתל אביב והיא מעסיקה כ-300 עובדים. לאתר החברה: www.ceragon.com.

תאריך:  02/10/2008   |   עודכן:  02/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il