דורון כהן, בעל תואר ראשון ובוגר לימודי ניהול, מונה למנהל החטיבה הקמעונאית בחברת הדיה, לאחר שניהל בשנים האחרונות תיקי לקוחות מרכזיים בחברה בתחומי המזון, הפארם והסלולאר.
כהן ינהל החטיבה הקמעונאית האחראית על היקף רחב של קמפיינים בנקודות המכירה ברשתות השיווק המובילות. במסגרת תפקידו ינהל צוות עובדים בהם אנשי מקצוע ואנשי מכירות.
הצוות המקצועי בהדיה מביא עימו ידע נרחב מהעולם בתחום ה-P.O.S. בהדיה חטיבות נוספות מתמחות כגון: חטיבת הפארם והחטיבה המוסדית.
אודות הדיה
החברה חוגגת בימים אלה 20 שנות פעילות אקטיבית. הדיה אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל המהווים מעל 1,000 קמפיינים בשנה. החברה פועלת במסגרת של מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון, הפארם, הדלק, הבנקים, והאופנה המובילות בישראל.
חברת הדיה הוקמה על-ידי עופר גל (49) כיום יש להדיה שתי חברות בנות: "HEDRIA" - פרסום בתחנות רכבת יחד עם אדרי מדיה גרופ - החל מינואר 2008 וחברת "ADVENTURE" - פתרונות תלת-מימד ותנועה בארגזי פרסום מוארים. בנוסף, הדיה הינה הנציגה הישראלית של תאגיד הענק"NEWS AMERICA MARKETING" החברה האמריקנית המובילה לפרסום בנקודות המכירה ובעלת תחנות טלוויזיה כמו FOX, SKY ועוד.
החברה חוללה פריצת דרך עם החדרת שפה פרסומית ישירה וברורה לנראות קמעונאית ואף רשמה עליה פטנט ייחודי עולמי על גבי אמצעי שילוט ונראות בעלי נתוני השפעה וחשיפה מוכחים שנחקרו ונבדקו ברחבי העולם והשפעתם על הגידולים במכירות בעשרות אחוזים בתקופות קמפיין הפרסום. הדיה זוכת פרסים בינלאומיים ורשומה בספר השיאים בתחום פרסום בנקודות המכירה.