חברת גניר, יצרנית מיצים והנקטרים במותג פרימור, מרחיבה את סדרת המשקאות ומשיקה סדרת מוצרים חדשים המהווים חידוש מהפכני בשוק המיצים הישראלי: משקה פירות ומשקה ירקות המהווים כל אחד 50% מההמלצה היומית המומלצת לפירות וירקות בבקבוקי 250 מ"ל. בשלב הראשון יושקו מיץ פירות טרופי הכולל מיקס פירות טרופיים ומיץ ירקות המורכב מעגבניות, פלפל, גזר ועוד.
לדברי יורם אפרתי, מנהל השיווק בגניר, סדרת המשקאות החדשה הנה חלק ממגמה עולמית ההולכת ותופסת תאוצה, המכירה בחשיבות צריכה יומית של פירות וירקות מצד אחד, אך מתקשה להביא זאת לידי ביצוע מטעמי זמן וסגנון חיים. הסדרה החדשה נותנת מענה לקהל הישראלי המאופיין במודעות גוברת למוצרי בריאות ואיכות חיים ומאפשרת לראשונה לצרכן לקבל 50% ממנת הפרי והירק היומית באריזה אישית.
על-פי נתוני סטורנקסט לחודש יוני 2008 עולה כי שוק המיצים הסחוטים בישראל גדל מ-27.5 מיליון שקלים ל-31.8 מיליון שקלים בשנת 2008, כאשר האחראית העיקרית לגידול זה היא חברת גניר יצרנית המוצג פרימור. על-פי נתוני סטורנקסט ליוני 2008 גניר מובילה את שוק המיצים הסחוטים הטריים עם נתח שוק של 61.9%, פריגת עם 38%.
הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרינט - עיתוני סוף שבוע, פנאי ומקצועי וכן בערוצי תוכן שיווקי בהם ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות וערוץ האוכל. פעילות קידום מכירות תתמקד בנקודות המכירה בסניפי רשתות השיווק וחנויות נוחות.
המיצים החדשים יושקו וישווקו ברשתות השיווק המובילות ובחנויות נוחות. מחיר ליחידה: 6.90 שקלים לבקבוק המכיל 250 מ"ל.
מפעל גניר (גן שמואל מזון) נחנך לראשונה בשנת 1979 בבעלות משותפת של הקיבוצים גת ובית ניר, ליד קרית גת. בשנת 2002 נכנסה מחלבת יוטבתה מקבוצת שטראוס כשותפה ב-20%. בינואר 2007 התאחדה הקבוצה עם גן שמואל מזון בע"מ והפכה למפעל סחיטת הפרי הגדול בישראל. רוב התוצרת, כ-80% שהם חומרי גלם לתעשיית המשקאות בעולם מיוצאת וכ-20% מהמוצרים לשוק הישראלי. בשני המפעלים מועסקים אנשי הקיבוצים ותושבי האזור.
פרימור, המותג של חברת גניר (גן שמואל מזון) בשוק הישראלי, הוא המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומקוררים הנמכרים בבקבוקי P.E.T (פלסטיק בלתי שביר), כמו-כן המותג פרימור מייצר מיצים סחוטים, נקטר המשווק בקרטוניות בעלות אורך חיי מדף ארוכים, מיץ 100% ורכזים לתחום המוסדי.