את השנה החדשה תשס"ט, מתחיל העיתון מקור ראשון בהתחדשות, כאשר לראשונה, החל מה-5 באוקטובר, ייצא לדרך בקמפיין שיווקי ופרסומי גדול, אשר יימשך מספר חודשים. הקמפיין יכלול שלטי חוצות, תשדירי רדיו, ופרסום באינטרנט. עלות הקמפיין 600000 דולר.
היציאה לקמפיין נעשית כחלק משינוי אסטרטגי שעובר על העיתון עם הצטרפותם של משקיעים חדשים, צוות ניהולי בכיר, וחברים חדשים לצוות הכותבים והעורכים, וכחלק מרצון העיתון להגדיל את רמת חשיפתו של "מקור ראשון" לציבור הישראלי בכלל, ולציבור הדתי-לאומי בישראל בפרט.
שלמה בן צבי, עורך העיתון: "היציאה לקמפיין משקפת הן את האמונה שלנו בהצלחת העיתון ובתפקידו החשוב והמוביל אצל קהל היעד. אנו מאמינים שבעקבות המהלכים הללו העיתון מקור ראשון יתייצב חזק על המפה".
הקמפיין הפרסומי יושק תחת הסיסמה: "עיתון מקור ראשון - תאמין". קונספט זה עומד על שלושה פרמטרים השוואתיים של העיתון מקור ראשון מול התקשורת הכללית. כאשר הראשון מתייחס לאמינות עיתונאית ללא פשרות, מול תקשורת שאיבדה את האמון של חלק גדול מהציבור. ההיבט השני שם דגש על גישה חיובית, פוזיטיבית, המאמינה בעתיד של מדינת ישראל, היונקת את כוחה ואת שליחותה מתוך אמונה זו - מול רואי השחורות וזורקי הבוץ יש עיתון אחד בעד. השלישי עומד על חיבור עממי ואותנטי עם המסורת והאמונה של העם היהודי, המחברים לארץ, למדינה, ואחד לרעהו.
המודל הפרסומי שנבחר להובלת הקמפיין הינו מודל של "שאלה אמריקנית" - כאשר בכל פעם תופענה שלוש אפשרויות מתוכן מסומנת התשובה הנכונה לגבי מקור ראשון. "אפשר לקטר, אפשר לקוות, אפשר לתקן". עיתון מקור ראשון. תאמין. הינה רק דוגמא אחת ממבחר השאלות המופיעות בפרסום.
הקמפיין יעלה ברדיו ברשת ב', רשת ג', רדיו קול חי ורדיו מורשת. ובאתר האינטרנט Ynet ,nrg, כיפה, ערוץ 7 ואתר מורשת. שילוט החוצות יהיה קמפיין ארצי. הקמפיין נעשה בהפקת העיתון מקור ראשון, לצורך הקמפיין נשכר היועץ האסטרטגי איתן דור-שב האמון על הצד הקריאטיבי של הקמפיין.