X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם העיתון מקור ראשון
▪  ▪  ▪

את השנה החדשה תשס"ט, מתחיל העיתון מקור ראשון בהתחדשות, כאשר לראשונה, החל מה-5 באוקטובר, ייצא לדרך בקמפיין שיווקי ופרסומי גדול, אשר יימשך מספר חודשים. הקמפיין יכלול שלטי חוצות, תשדירי רדיו, ופרסום באינטרנט. עלות הקמפיין 600000 דולר.
היציאה לקמפיין נעשית כחלק משינוי אסטרטגי שעובר על העיתון עם הצטרפותם של משקיעים חדשים, צוות ניהולי בכיר, וחברים חדשים לצוות הכותבים והעורכים, וכחלק מרצון העיתון להגדיל את רמת חשיפתו של "מקור ראשון" לציבור הישראלי בכלל, ולציבור הדתי-לאומי בישראל בפרט.
שלמה בן צבי, עורך העיתון: "היציאה לקמפיין משקפת הן את האמונה שלנו בהצלחת העיתון ובתפקידו החשוב והמוביל אצל קהל היעד. אנו מאמינים שבעקבות המהלכים הללו העיתון מקור ראשון יתייצב חזק על המפה".
הקמפיין הפרסומי יושק תחת הסיסמה: "עיתון מקור ראשון - תאמין". קונספט זה עומד על שלושה פרמטרים השוואתיים של העיתון מקור ראשון מול התקשורת הכללית. כאשר הראשון מתייחס לאמינות עיתונאית ללא פשרות, מול תקשורת שאיבדה את האמון של חלק גדול מהציבור. ההיבט השני שם דגש על גישה חיובית, פוזיטיבית, המאמינה בעתיד של מדינת ישראל, היונקת את כוחה ואת שליחותה מתוך אמונה זו - מול רואי השחורות וזורקי הבוץ יש עיתון אחד בעד. השלישי עומד על חיבור עממי ואותנטי עם המסורת והאמונה של העם היהודי, המחברים לארץ, למדינה, ואחד לרעהו.
המודל הפרסומי שנבחר להובלת הקמפיין הינו מודל של "שאלה אמריקנית" - כאשר בכל פעם תופענה שלוש אפשרויות מתוכן מסומנת התשובה הנכונה לגבי מקור ראשון. "אפשר לקטר, אפשר לקוות, אפשר לתקן". עיתון מקור ראשון. תאמין. הינה רק דוגמא אחת ממבחר השאלות המופיעות בפרסום.
הקמפיין יעלה ברדיו ברשת ב', רשת ג', רדיו קול חי ורדיו מורשת. ובאתר האינטרנט Ynet ,nrg, כיפה, ערוץ 7 ואתר מורשת. שילוט החוצות יהיה קמפיין ארצי. הקמפיין נעשה בהפקת העיתון מקור ראשון, לצורך הקמפיין נשכר היועץ האסטרטגי איתן דור-שב האמון על הצד הקריאטיבי של הקמפיין.

תאריך:  05/10/2008   |   עודכן:  05/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן חוגי קורן
- הודעה מטעם חברת פיליפס אוונט
מרסל הדר
- הודעה מטעם המועצה המקומית גן יבנה
הילה גבאי
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
אפרת ברק
- הודעה מטעם ביה"ס ע"ש יוסף קארו
קרן זלינגר
- הודעה מטעם נוער מוסיקלי בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il