X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה ארצי, להעלאת המודעות בקרב נשים מגיל 50 ומעלה, לחשיבות קיומן של בדיקות ממוגרפיה לגילוי סרטן שד באופן סדיר, אחת לשנתיים. מסע ההסברה הופק על-ידי גיתם BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה ההסברתיים של העמותה.
סרטן השד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם המערבי. אחת מכל שמונה נשים בישראל, עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה: על-פי נתוני הרישום המרכזי לסרטן, כ-4,000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד, וכ-900 לא שורדות את המחלה. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90%. על-פי המלצות האגודה למלחמה בסרטן לנשים בסיכון רגיל, יש לבצע בדיקת ממוגרפיה מגיל 50 ומעלה, מדי שנתיים. נשים בסיכון גבוה צריכות להיבדק בגיל מוקדם יותר ובתדירות גבוהה יותר.
הסרטון המלווה את הקמפיין בולט בקווי עיצוב נקיים ובמינימליסטיות. לאורך כל הסרטון מודבקות על גבי מסך לבן פתקיות תזכורת ורודות, שיד נשית מסירה אותן בזו אחר זו. על הפתקיות רשומים מסרים המזכירים לבצע בדיקה: "לא לשכוח, בדיקת ממוגרפיה יחידה בגיל 50 לא מספיקה. אם לא תיבדקי בכל שנתיים, את עלולה לאבד שד, ואפילו את החיים". בסיום אומרת השחקנית יונה אליאן-קשת, שהתנדבה לקריין את הסרטון, כי "גילוי מוקדם של סרטן השד יכול להציל את חייך". את הסרטון מלווה נגינת פסנתר מקורית שהולחנה עבור הקמפיין. מסע ההסברה יימשך כשבועיים ויעלה בערוצי הטלוויזיה, בעיתונות המודפסת וברדיו.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "נכון להיום הנשק היעיל ביותר נגד סרטן השד הוא הגילוי המוקדם. לשמחתי אנו רואים יותר מודעות בקרב נשים לחשיבות בדיקת הממוגרפיה, אך לא כולן מקפידות על התדירות לבצעה מידי שנתיים - דבר שעשוי להציל את חייהן. אני קוראת לכל הנשים לקחת אחריות על בריאותן ולבצע בדיקת ממוגרפיה בתדירות הרצויה, וכמובן לשמור על משקל תקין ופעילות גופנית סדירה כחלק מאורח החיים".
הקמפיין מנוהל בהתנדבות על-ידי גיתם BBDO והקריינות בהתנדבות על-ידי יונה אליאן-קשת.
קרדיטים גיתם BBDO
מנהלת BBDO SOHO - עדי כהן סברוב;
תקציבאית - נועה פז;
סופרווייזר - אלדר אברהם;
צוות קריאייטיב:
סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג - אימי עירון;
סמנכ"ל קריאייטיב - גיא בר;
מנהל קריאייטיב - יגאל חזן;
קופי - אסף כץ;
ארט - יובל דוידוב;
הפקה:
מנהלת הפקה - נגה שגיא;
מפיק - עומר קנדל;
מדיה:
מנהלת לקוחות מדיה - דפנה גורן;
מדיה פלנרית - טל לוכביצקי;
מוסיקה מקורית הולחנה במיוחד עבור הקמפיין בהתנדבות: עודד דוידוב.

תאריך:  05/10/2008   |   עודכן:  05/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il