X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרויקט סטודנטים מובילים
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר זוהר]

למעלה מ-300 סטודנטים לקחו חופש מהעבודות שלהם, נטשו את ההכנות ללימודים ושמו בצד את המאבק על שכר הלימוד, הכל בכדי לקחת חלק בפרויקט "סטודנטים מובילים ירוק", פרויקט התנדבות סטודנטיאלי, שהשנה הפך רשמית למסורת.
פרויקט הסטודנטים ההתנדבותי, "סטודנטים מובילים", הביא איתו השנה מאות סטודנטים לכינרת ולעיר טבריה, לשלושה ימים של עשייה למען הסביבה. במסגרת הפרויקט המתקיים זו השנה השלישית ברציפות, מסייעים הסטודנטים בפריצת שביל סובב כינרת, שביל שמטרתו היא החזרת חופי הכינרת לציבור, ומבצעים עבודות ניקיון בסביבת השביל. במקביל לוקחים חלק הסטודנטים בשיקום יערות ועבודות יערנות נוספות בפארק הירדן.
בנוסף לכך, הגיעו עשרות סטודנטים לעיר טבריה לעשייה התנדבותית עבור תושבי המקום. הסטודנטים מעבירים בימים אלה קייטנה ירוקה ל-60 ילדים, עולי אתיופיה, במרכז הקליטה שבעיר. כמו-כן מסייעים הסטודנטים במועדוניות לילדים ונוער בשיכון ד' ומעבירים הפעלות ירוקות במעון "נופים", פנימייה לטיפול באנשים מבוגרים הסובלים ממוגבלות שכלית.
כאמור, "סטודנטים מובילים ירוק" הוא פרויקט ההתנדבות השלישי שמתקיים. ב-2006, כמה שבועות אחרי שהסתיימה מלחמת לבנון השנייה, החל פרויקט "סטודנטים מובילים צפונה" במסגרתו הגיעו למעלה מ-500 סטודנטים לקריית שמונה ולקחו על עצמם מגוון רחב של עזרה וסיוע למען התושבים. בין היתר עזרו הסטודנטים בשיקום היערות שנשרפו במלחמה, שיפוץ דירות שלמות בשכונות מצוקה בעיר, הפעלת קייטנות לילדי המקום ובניקיון וסיוד מקלטים.
שנה לאחר מכן, ב-2007, כבר היה ברור לכולם שאת העשייה הזו צריך להמשיך. מאות סטודנטים מכל רחבי הארץ החליטו שוב לקום ולעשות, הפעם עבור תושבי העיר שדרות. במסגרת פרויקט "סטודנטים מובילים דרומה", סייעו הסטודנטים בצביעת מיגוניות, שיפוץ שכונות, עזרה וטיפול בילדים בכפר השיקומי "עלה נגב" וחלוקת חבילות מזון לתושבי המקום.
פרויקט "סטודנטים מובילים" הוא פרויקט התנדבותי יוצא דופן. דווקא ציבור הסטודנטים, ציבור שלרוב נתפס אדיש, ציבור שמצטייר כאילו כל עיסוקו הוא מאבק על שכר הלימוד, מהווה כוח חלוץ לעשייה ההתנדבותית בישראל. לא מדובר בעמותה, חברה בע"מ או גוף כלכלי. מדובר בסטודנטים שהרימו בשתי ידיים פרויקט התנדבות שנתי המביא עימו מאות סטודנטים שרוצים להוכיח שאפשר גם אחרת. אנחנו הסטודנטים חושבים שהגיע הזמן לשנות את הספורט הלאומי של תלונות וקיטורים ולהפוך אותו לעשייה נטו כי להתלונן זה אולי הרגל אבל לעשות זה חובה.

תאריך:  16/10/2008   |   עודכן:  16/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il