X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת האופנה דפנה לוינסון
▪  ▪  ▪

רשת האופנה דפנה לוינסון HDL, משיקה את קמפיין חורף 2008-2009 בעלות של 150 אלף דולר. הקמפיין כולל קונספט חדשני של מגזין אופנה ולייף סטייל בשיתוף רשת מספרות שוקי זיקרי וחברת האיפור הבינלאומית מדינה מליאנו. המגזין יודפס ב-100,000 עותקים. ויימכר בעלות מינמלית של חמישה שקלים. כל ההכנסות יתרמו לעמותת אחת מתשע, המעודדת גילוי מוקדם של סרטן השד.
לרגל השקת קולקציית האופנה של חורף 2008/9 משיקה דפנה לוינסון את קטלוג המותג בקונספט חדשני ומוביל דרך. הקטלוג ערוך כמיני מגזין אופנה ולייפ סטייל המציג את הקולקציה ואת תפיסת עולמה של המעצבת ושל המותג. את המגזין תוביל הדוגמנית הישראלית ג'ני צ'ארווני שתחליף את הילה נחשון לאחר שלוש עונות. עבור הקמפיין תקבל 20,000 דולר לעונה.
צביקה לוינסון מנכ"ל ובעלים "אנו משקיעים מאמצים גדולים מדי עונה לשמירת הקשר עם הלקוחות שלנו. מתוך מחקרים שערכנו, גילינו שהלקוחות מגיעות לחנויות לפחות פעם אחת מדי שבועיים על-מנת להתעדכן בטרנדים האופנתיים החדשים. על-מנת להקל עליהן, ריכזנו עבורן את כל מה שנכון לעונה הקרובה. חברת דפנה לוינסון תומכת בקהילה באופנים שונים ולכן חשבנו שיהיה נכון לתרום גם הפעם ובחרנו להעלות לסדר היום הציבורי את המודעות לסרטן השד וכל ההכנסות יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע".
המגזין יימכר בחנויות הרשת ברחבי הארץ (20 חנויות) ובחנויות מדינה מילנו ושוקי זיקרי. חברות המועדון המונה מעל ל-100,000 לקוחות יקבלו הודעת מסרון על השקתו של המגזין ויוזמנו לחנויות לקבלו או לרכשו בעלות של חמישה שקלים כתרומה לעמותת אחת מתשע.
המגזין פונה לקהל הלקוחות הנאמן והרחב ומציג בפניהן את הפריטים הקלאסיים לצד טרנדים של עונת החורף, פתרונות אופנתיים ללבוש יומיומי ולערב. הפריטים מוצגים בהפקת אופנה מרהיבה וגם כקבוצות טרנדים. הקטלוג משמש ככלי ללקוחה ומהווה מעיין סטייליסט אישי מודפס ומציג פן נוסף של החברה ותפיסת עולמה.

תאריך:  22/10/2008   |   עודכן:  22/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטל ורדי
- הודעה מטעם ליבי טכנולוגיות
עדי
- הודעה מטעם סינמטק חולון
אלינור גליקמן
- הודעה מטעם הקאמרטה הישראלית ירושלים
ילון מדר
- הודעה מטעם ג'ון ברייס הדרכה
יוסי ריבלין
- הודעה מטעם המרתון הירוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il