רשת האופנה דפנה לוינסון HDL, משיקה את קמפיין חורף 2008-2009 בעלות של 150 אלף דולר. הקמפיין כולל קונספט חדשני של מגזין אופנה ולייף סטייל בשיתוף רשת מספרות שוקי זיקרי וחברת האיפור הבינלאומית מדינה מליאנו. המגזין יודפס ב-100,000 עותקים. ויימכר בעלות מינמלית של חמישה שקלים. כל ההכנסות יתרמו לעמותת אחת מתשע, המעודדת גילוי מוקדם של סרטן השד.
לרגל השקת קולקציית האופנה של חורף 2008/9 משיקה דפנה לוינסון את קטלוג המותג בקונספט חדשני ומוביל דרך. הקטלוג ערוך כמיני מגזין אופנה ולייפ סטייל המציג את הקולקציה ואת תפיסת עולמה של המעצבת ושל המותג. את המגזין תוביל הדוגמנית הישראלית ג'ני צ'ארווני שתחליף את הילה נחשון לאחר שלוש עונות. עבור הקמפיין תקבל 20,000 דולר לעונה.
צביקה לוינסון מנכ"ל ובעלים "אנו משקיעים מאמצים גדולים מדי עונה לשמירת הקשר עם הלקוחות שלנו. מתוך מחקרים שערכנו, גילינו שהלקוחות מגיעות לחנויות לפחות פעם אחת מדי שבועיים על-מנת להתעדכן בטרנדים האופנתיים החדשים. על-מנת להקל עליהן, ריכזנו עבורן את כל מה שנכון לעונה הקרובה. חברת דפנה לוינסון תומכת בקהילה באופנים שונים ולכן חשבנו שיהיה נכון לתרום גם הפעם ובחרנו להעלות לסדר היום הציבורי את המודעות לסרטן השד וכל ההכנסות יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע".
המגזין יימכר בחנויות הרשת ברחבי הארץ (20 חנויות) ובחנויות מדינה מילנו ושוקי זיקרי. חברות המועדון המונה מעל ל-100,000 לקוחות יקבלו הודעת מסרון על השקתו של המגזין ויוזמנו לחנויות לקבלו או לרכשו בעלות של חמישה שקלים כתרומה לעמותת אחת מתשע.
המגזין פונה לקהל הלקוחות הנאמן והרחב ומציג בפניהן את הפריטים הקלאסיים לצד טרנדים של עונת החורף, פתרונות אופנתיים ללבוש יומיומי ולערב. הפריטים מוצגים בהפקת אופנה מרהיבה וגם כקבוצות טרנדים. הקטלוג משמש ככלי ללקוחה ומהווה מעיין סטייליסט אישי מודפס ומציג פן נוסף של החברה ותפיסת עולמה.