X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪
מתחמי החוויה [צילום: ערן לם]

28 באוקטובר, 2008 - ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית HP, משיקה בישראל קונספט של "מתחמי חוויה" שיוקמו בתוך סניפי רשתות השיווק עימן עובדת החברה. ישראל היא מהמדינות המתקדמות בפיתוח הקונספט של 'מתחמי חוויה' בתוך רשתות קמעונאיות, הבא להעמיק את חווית הקניה והצגת מגוון המוצרים הרחב של החברה.
המתחמים עצמם מעוצבים בצבעי שחור פיאנו מבהיק, לבן וכסף, מעניקים לצרכן הישראלי חווית קניה והתנסות מיוחדת המבוססת על הצגת פורטפוליו המוצרים העשיר של HP מתחום המחשוב וההדפסה, חי ופועל אל מול עיניהם של הלקוחות.
HP מאמינה בשיתוף פעולה אסטרטגי וארוך טווח עם השותפים העיסקיים שלה, קרי רשתות השיווק. על-פי מיקי רוסלר מנהל מכירות לשוק הפרטי ב-HP ישראל: "לרשתות השיווק ישנה המומחיות במכירת המוצרים בשטח, הפריסה הגיאוגרפית הנכונה והיכולת לתת את המענה הנכון ביותר ללקוחות בנקודת המגע הקריטית ביותר לקבלת ההחלטת הקנייה".
החידוש הגדול ש-HP מציגה בהקמת הרשת החדשה הוא המגע וההתנסות במוצרים תחת הסיסמא "נא כן לגעת". לקוחות החברה יוכלו להתנסות ולגעת בכל מוצר שרק יירצו, החל ממוצרי הלייף סטייל והפרימיום היוקרתיים של החברה דוגמת מחשב ה-Touch Smart שפועל בעזרת מגע של הידיים על מסך מיוחד; ניידים עסקיים מסדרת ה-Elite Book; מחשבים ניידים אולטרה דקים; ניידים עם מסכי מגע; מערכות מולטימדיה מתקדמות; גאדג'טים מיוחדים וכדומה לצד "מוצרי הבסיס" שקיימים כמעט בכל בית ומשרד דוגמת מחשבים ניידים וביתיים; מדפסות; סורקים; מחשבי כף ועוד.
בנוסף למוצרי המיחשוב, מציגה HP פרוטפוליו של אבזור נלווה למחשבים כגון סוללות, תיקים, עמדות עגינה לניידים, עכברים כוננים חיצוניים וכדומה במטרה להציג ולאפשר ללקוח פתרון כולל ושלם של מערך המיחשוב הביתי.
חידוש נוסף שהרשת החדשה מציגה הוא שבמתחמים הממותגים יוצבו אנשי מקצוע שעברו הכשרה ייעודית של HP, ויעניקו הסברים וחוות דעת ללקוחות החברה ויתאימו עבורם, באופן מקצועי ומדויק את המוצרים להם הם זקוקים. מתחמי ההתנסות יפתחו בשיתוף עם הרשתות המובילות (באג, אופיס דיפו, ביג בוקס) בפריסה ארצית ואף בסניף הרשת של באג בדיוטי פרי. עלות הקמת מתחמי החוויה בישראל עומדת על שני מיליון שקלים.
קובי אלבז, מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי ב-HP ישראל, אמר כי: "הקונספט של מתחמי החוויה בפריסה ארצית בא להרחיב את נקודות המפגש שלנו עם הצרכן ואנו צופים אף שהמהלך יגדיל את הכנסות החברה בשנה הקרובה. הקמנו את הקונספט החדש בישראל בכדי להוביל טרנד ולהעניק לצרכנים הישראלים, חוויית קניה שלא היו רגילים אליה עד כה בכל מה שקשור למוצרי הייטק, מחשוב והדפסה".

תאריך:  29/10/2008   |   עודכן:  29/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מארי מיכאלי
- הודעה מטעם אמפא
מירב סלוק
- הודעה מטעם המכללה האקדמית גליל מערבי
אורית אדרת
- הודעה מטעם מוזיאון תל אביב לאמנות
אורטל זוהר-וולף
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
סיגל זלאיט
- הודעה מטעם בית הסופר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il