X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת AHAVA
▪  ▪  ▪

הקמפיין עלה ב-29.10, באמצעות משרד הפרסום אקספרט ויימשך שבועיים. הקמפיין כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, כ-1,500 תחנות אוטובוס ומכוונים, קמפיין עיתונות הכולל מגזינים, מוספים ואינסרטים מיוחדים וקמפיין אינטרנט בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים.
בשלב הראשון הועלה 'טיזר' המציג את צמח שושנת המים ונשא את הכיתוב "לעלה הזה אין מה להסתיר", והיום הוחלף בשילוט 'תשובה' החושפת את קו תחליבי הרחצה החדשים של החברה.
אוהד ברגר, מנהל התקשורת השיווקית בחברת AHAVA: "את הקמפיין הבינלאומי מוביל צמח שושנת המים, המצולם בטכניקת רנטגן חדשנית. הסיסמה 'לעלה הזה אין מה להסתיר' מציגה למעשה את שני הקווים המנחים שהנחו אותנו בתהליך פיתוח הסדרה: תמציות צמחים אורגניות שעליהן מבוססים מוצרי הסדרה, ונושא השקיפות - מדובר בסדרת מוצרים ייחודית, ידידותית לעור, שאינה מכילה חומרים מזיקים, הקיימים בשאר המוצרים בקטגוריה".
התחום החדש - "טואלטיקה קוסמטית" עם סדרת תחליבי רחצה המותאמים לסוגי עור שונים, בהשקעה של כמיליון דולר הושק בשבוע שעבר. הסדרה מציעה שבעה תחליבי רחצה המותאמים לסוגי העור השונים.
הסדרה כוללת:
  • 6 תחליבי רחצה המותאמים לצרכים של סוגי עור שונים: לכל סוג עור שני ריחות שונים לבחירה, וכל מוצר בסדרה מועשר בצמד תמציות שונה.
  • קרם מיקרו פילינג עדין עם גרגירי פילינג טבעיים של גרעיני זיתים ומשמש.
תחליבי הרחצה של חברת ahava מביאים למעשה את החדשנות המתקדמת ביותר בתחום טיפוח העור אל תחום הטואלטיקה. כל תחליבי הרחצה המצויים בסדרה נטולי SLS / SLES (דטרגנטים חזקים, בעלי אפקט הקצפה משמעותי, אולם נוטים לגרום לגירויים בעור), נטולי פרבנים (חומרים משמרים חריפים - יש היום מגמה בעולם להפסיק להשתמש במשמרים מקבוצה זו), מכילים מינרלים מים המלח, מועשרים בתמציות צמחים אורגניות שנבחרו בקפידה בהתאם לתכונותיהם והשפעתם על העור, מועשרים במרכיבי ליחוח טבעיים - שמן מקדמיה או שמן חמניות להעשרת העור בלחות ומותירים את העור רך וקטיפתי למגע.
משרד פרסום - אקספרט. משרד אינטראקטיב - טוויסטד.

תאריך:  02/11/2008   |   עודכן:  02/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il