הקמפיין עלה ב-29.10, באמצעות משרד הפרסום אקספרט ויימשך שבועיים. הקמפיין כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, כ-1,500 תחנות אוטובוס ומכוונים, קמפיין עיתונות הכולל מגזינים, מוספים ואינסרטים מיוחדים וקמפיין אינטרנט בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים.
בשלב הראשון הועלה 'טיזר' המציג את צמח שושנת המים ונשא את הכיתוב "לעלה הזה אין מה להסתיר", והיום הוחלף בשילוט 'תשובה' החושפת את קו תחליבי הרחצה החדשים של החברה.
אוהד ברגר, מנהל התקשורת השיווקית בחברת AHAVA: "את הקמפיין הבינלאומי מוביל צמח שושנת המים, המצולם בטכניקת רנטגן חדשנית. הסיסמה 'לעלה הזה אין מה להסתיר' מציגה למעשה את שני הקווים המנחים שהנחו אותנו בתהליך פיתוח הסדרה: תמציות צמחים אורגניות שעליהן מבוססים מוצרי הסדרה, ונושא השקיפות - מדובר בסדרת מוצרים ייחודית, ידידותית לעור, שאינה מכילה חומרים מזיקים, הקיימים בשאר המוצרים בקטגוריה".
התחום החדש - "טואלטיקה קוסמטית" עם סדרת תחליבי רחצה המותאמים לסוגי עור שונים, בהשקעה של כמיליון דולר הושק בשבוע שעבר. הסדרה מציעה שבעה תחליבי רחצה המותאמים לסוגי העור השונים.
הסדרה כוללת:
- 6 תחליבי רחצה המותאמים לצרכים של סוגי עור שונים: לכל סוג עור שני ריחות שונים לבחירה, וכל מוצר בסדרה מועשר בצמד תמציות שונה.
- קרם מיקרו פילינג עדין עם גרגירי פילינג טבעיים של גרעיני זיתים ומשמש.
תחליבי הרחצה של חברת ahava מביאים למעשה את החדשנות המתקדמת ביותר בתחום טיפוח העור אל תחום הטואלטיקה. כל תחליבי הרחצה המצויים בסדרה נטולי SLS / SLES (דטרגנטים חזקים, בעלי אפקט הקצפה משמעותי, אולם נוטים לגרום לגירויים בעור), נטולי פרבנים (חומרים משמרים חריפים - יש היום מגמה בעולם להפסיק להשתמש במשמרים מקבוצה זו), מכילים מינרלים מים המלח, מועשרים בתמציות צמחים אורגניות שנבחרו בקפידה בהתאם לתכונותיהם והשפעתם על העור, מועשרים במרכיבי ליחוח טבעיים - שמן מקדמיה או שמן חמניות להעשרת העור בלחות ומותירים את העור רך וקטיפתי למגע.
משרד פרסום - אקספרט. משרד אינטראקטיב - טוויסטד.