X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת סיטי
▪  ▪  ▪

תל אביב, (ד' 5.10.08): (nternational Personal Bank (IPB לונדון החבר בקבוצת הפיננסים סיטי, יוצא בשיתוף פעולה עם חברת התעופה הלאומית אל על במסגרתו יוענקו ללקוחות חדשים שיפתחו חשבון בלונדון עד 40,000 נקודות מתנה במועדון הנוסע המתמיד של אל על. שיתוף הפעולה החדש ילווה בקמפיין אינטרנט תחת הסיסמא "ממריאים ל-40 אלף".
במסגרת שיתוף הפעולה - לקוחות חדשים אשר יפתחו בלונדון חשבון של 100,000 דולר יקבלו 500 נקודות מתנה (שווה ערך לטיסה לאתונה וחזרה); עם פתיחת חשבון של 250,000 דולר יקבלו 1,500 נקודות מתנה (שווה ערך לטיסה הלוך ושוב לניו יורק); עם פתיחת חשבון של 500,000 דולר יקבלו 3,500 נקודות מתנה (שווה ערך לטיסה הלוך ושוב ללונדון במחלקה ראשונה); עם פתיחת חשבון של מיליון דולר יקבלו 7,500 נקודות מתנה (שווה ערך לכמה טיסות ליוהנסבורג, ניו יורק או מומביי); ועם פתיחת חשבון של 5 מיליון דולר יקבלו 40,000 נקודות (מאפשר הזמנת בני משפחה וחברים לטיול של פעם בחיים).
"אחת החוזקות של סיטיבנק היא היכולת להציע לא רק מגוון רחב של מוצרים ושירותים פיננסים אלא גם הטבות ייחודיות ואמיתיות", אומר ראש סיטיבנק IPB בלונדון, גרנט קארסון. "שיתוף הפעולה עם אל על מוכיח שוב את המחויבות שלנו להציע ללקוחותינו ערך אמיתי ושירות איכותי", אמר קארסון.
רמי לוי, סמנכ"ל המסחר של אל על, אמר בתגובה: "אל על שמה לה כמטרה להציע מבצעים ושיתופי פעולה ייחודיים ללקוחותיה המועדפים - חברי מועדון הנוסע המתמיד. אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סיטיבנק, שהינו מותג מוביל לא רק בישראל אלא בכל העולם".
(Citibank International Personal Bank (IPB מספק מאז 2001 שירותים בנקאיים ללקוחות ישראלים המנהלים חשבונות של 100 אלף דולר ועד כמה מיליוני דולרים בלונדון.
השירותים ניתנים ללקוחות על-ידי צוות מסור של דוברי עברית, מלונדון, שם מוחזקים ומנוהלים החשבונות. סיטיבנק IPB, אשר ממוקם בלונדון וג'רזי, משרת לקוחות מאירופה, מזרח תיכון ואפריקה. הבנק מספק ללקוחותיו שירותים המאפשרים הגדלת הונם באמצעות תכנון הון לטווח ארוך, חסכונות ומוצרי השקעה.
אודות סיטי
סיטי, קבוצת השירותים הפיננסים המובילה בעולם, מחזיקה בלמעלה מ-200 מיליון חשבונות ומנהלת עסקים ביותר מ-100 מדינות. סיטי מספקת לצרכנים, חברות, ממשלתות ומוסדות מגוון רחב של מוצרים ושירותים פיננסים, כולל שירותי בנקאות קמעוניים ואשראי, בנקאות עסקית והשקעות, ברוקראז' וניהול הון. המותגים הידועים של סיטי הינם סיטיבנק, סיטיפייננשל, פרימריקה, סמית בארני, בנמקס וניקו.
חלק מהאמירות הכלולות במסמך זה הינן "אמירות צופות פני עתיד" כמשמעות מונח זה ב-Private Securities Litigation Reform Act, אמירות אלו מבוססות על הציפיות הנוכחיות של ההנהלה וכפופות לאי וודאות ולשינוי בנסיבות. התוצאות הממשיות אפשר ותהיינה שונות מהותית מאלו הכלולות באמירות אלו בשל מגוון סיבות. מידע נוסף בדבר סיבות אלו כלול בדיווחי סיטיגרופ לרשות ניירות הערך האמריקאית (Securities and Exchange Commission).

תאריך:  06/11/2008   |   עודכן:  06/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il