X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת אחוה
▪  ▪  ▪

במסגרת הרצון העז של עמותת אחוה לקדם את הכשרותיהם של אנשים עם צרכים מיוחדים, ב-5 בנובמבר 2008, נערך טקס פתיחה של "מרכז הכשרה להוראת התוכנות הגראפיות ולימודי מחשב".
המרכז המונגש והמותאם משרת אנשים עם צרכים מיוחדים. הידע שיירכש במרכז הכשרה מאפשר ללומדים לרכוש יידע שיקדם אותם בתעסוקה לרכישת מקצוע נדרש או ליישמו בכל מקצוע אחר כאמצעי ביטוי עכשווי המתבסס יותר ויותר על תקשורת חזותית לצד תקשורת מילולית.
מרכז ההדרכה ללימודי מחשב משמש להשלמת פעילות התעסוקה, להמשך התפתחות וצמיחתה של אחוה-הוצאה לאור. העובדים באחוה-הוצאה לאור, שכולם אנשים נכים, ישדרגו את הידע שלהם וימצאו בקדמת הידע הגראפי להמשך הפקת תוצרים משובחים.
במרכז הכשרה להוראת התוכנות הגראפיות לומדים: Flash, Photoshop, InDesign, Illustrator בהדרכתו של מדריך בעל ידע אקדמי נרחב וניסיון מעשי רב תחומי.
כך אנשים עם מוגבלות יוכלו להשתלב בשוק החופשי במקצוע נדרש ואחרים - בעלי הנכויות הקשות ביותר, שיכולתם להשתלב בשוק העבודה מצומצמת, יוכלו לעבוד באחוה-הוצאה לאור ולהפיק עבודות העומדות בכל קנה מידה של השוק הפתוח.
הלימוד במרכז ההכשרה באחוה, להבדיל ממקומות אחרים, הוא ייחודי בשילוב בין לימודים, הכשרה ועבודה מעשית. לצד הלימוד התיאורטי קיים יישום מיידי, זמין של הנלמד והכשרה מעשית באחוה-הוצאה לאור. הלימוד אינו עומד בפני עצמו, תלוש ומרוחק מהעשייה בשטח, אלא כחלק מהלימוד מתנסים הלומדים/המשתקמים בעבודות שמגיעות להוצאה לאור ומבססים את הידע שלהם.
הלומדים, שכולם אנשים עם מוגבלות, מגיעים לסיום הקורס עם ניסיון מקצועי. הם יכולים בשלב ראשון, להשתלב בתעסוקה באחוה-הוצאה לאור ולצבור ניסיון תעסוקתי שיקדם אותם במציאת עבודה בשוק החופשי. השילוב של לימודים במרכז הכשרה שליד ההוצאה לאור והתנסות מעשית באחוה-הוצאה לאור עם כל היתרונות המשתמעים מכך - הוא שילוב מנצח!
במהלך תוכנית הלימודים ניתן ללומדים יחס אישי, תומך, מותאם ללומד, וכולל, כאמור, שעות תרגול רבות. אתם מוזמנים לצפות באחד השיעורים המתקיימים במרכז ההכשרה, וליהנות מהעשייה המדהימה של הנכים. רואים זאת בעיניים, בלהט שבהם, בהרגשה הנפלאה שהם אכן (והם אכן) אזרחים מועילים שיוכלו לעזור לפרנסתם הם במו ידיהם.
אירועים נוספים של עמותת אחוה
בתחילת נובמבר, אנדריי "מספיישל רזרב", בעל חנות יינות ומטעמים משובחים במרכז פנורמה חיפה, העביר הרצאה מופלאה במועדון החברים של ארגון אחוה באלנבי 69 חיפה. הוא הכין לחברי אחוה הפתעה מדהימה - טעימות משלל יינות. היה מדהים, והוא הבטיח לנו שיחזור.
מעורבות קהילתית של התאחדות התעשיינים חיפה והצפון לרווחת אנשים נכים מאחוה - דוכן של אחוה-הוצאה לאור קיבל את פני הבאים, תעשיינים מכל חיפה והצפון, בכינוס של התאחדות התעשיינים שנערך בדן כרמל. בדוכן הוצגו שלל ספרים והפקות שהוכנו כולם על-ידי אנשים נכים בהוצאה לאור של ארגון אחוה. חלק ממשתתפי הכינוס הבטיחו לפקוד את אחוה וללמוד מקרוב על העשייה, כמו-גם שר התשתיות הלאומיות פואד בן-אליעזר, שביקש להצטלם עם שלום בנוליאל - מנהל היחידה התעסוקתית אחוה-הוצאה לאור.

תאריך:  10/11/2008   |   עודכן:  10/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאוה תנעמי
- הודעה מטעם לשכת המבקרים הפנימיים
הילה קומם
- הודעה מטעם בית הספר סי המוזיקה
גונן אליאסי
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
הדן אורנשטיין
- הודעה מטעם פורום מזרח תיכון חדש
אודליה ממן
- הודעה מטעם Websplanet
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il