חברת סולגאר ישראל, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, מעלה באמצעות לעומק התודעה קמפיין פרסום לרגל הרחבת סדרת מוצרי קו-אנזים 10Q.
הקמפיין שיעלה ידגיש את המסר: "יש דברים שטוב לקחת ללב", והוא כולל קמפיין אינטראקטיב בפרישה רחבה, תשדירי רדיו ומודעות בעיתונות הארצית. תקציב הקמפיין עומד על 2 מיליון שקלים.
יעל שפרן מנהלת השיווק של סולגאר מוסרת: "הטכנולוגיה הייחודית של סולגאר העוברת בקרת איכות מהגבוהות בעולם, בתהליך הייצור, מאפשרת לסולגאר להיות היחידה בשוק המספקת מגוון רחב של מוצרי קו-אנזים. Q10 הסדרה משלבת מינונים ופורמולות מתוחכמות, המתאימות לצרכים משתנים ומותאמת גם לאנשים הסובלים מבעיות עיכול שבעקבותיהן מתקשים בספיגה וניצול אופטימאלי של תוספי תזונה".
קו-אנזים Q10, הינו חומר דמוי ויטמין הנמצא באופן טבעי בכל תאי הגוף של האדם וחשוב לייצור האנרגיה בגוף ושמירה על שריר הלב. קו-אנזים Q10 נמצא במזון, אך הזמינות הביולוגית של קו-אנזים Q10 הנספג ממזון נמוכה, כך שבכדי ליצור השפעה רפואית משמעותית, במיוחד במצבים קליניים הקשורים לבריאות הלב ובעת נטילת תרופות להורדת כולסטרול, דרושה תוספת חיצונית שלו במינון הולם.
קרדיטים לעומק התודעה פרסום ושיווק:
- ערן יורן, סמנכ"ל קריאטיב, לעומק התודעה;
- ליאור שביט, פלנינג ואסטרטגיה, לעומק התודעה;
- רם כהן, קופירייטר, לעומק התודעה;
- רעות ליבוביץ, ארט דיירקטור, לעומק התודעה;
- תומר פופלבסקי, מנהל אינטראקטיב, לעומק התודעה.
מי עלול לסבול מחסר של קו-אנזים Q10?
- 75%-50% מהחולים במחלות לב וכלי דם.
- 39% מהחולים בלחץ דם גבוה.
- רוב החולים במחלת שריר הלב (כוח לבבי מופחת).
- 54%-16% מנוטלי תרופות ממשפחת סטטינים, חוסמי בטא, חוסמי תעלות סידן ומעכבי ACE.
מוצרים ייחודיים בסדרת קו-אנזים 10Q של סולגאר:
- כמוסות Softgel - המכילות את הרכיב בפורמולציה שומנית, גם במינונים טיפוליים של 200 ו-400 מ"ג.
- טכנולוגיית ה-Nutri-Nano - הבלעדית לסולגאר, מכילה קו-אנזים Q10 בצורה חדשנית המאפשרת זמינות ביולוגית גבוהה ונחשבת לדור הבא של פורמולוציות קו-אנזים Q10.