ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל, עולות בקמפיין טלוויזיה וקידום מכירות ארוך טווח ורחב היקף למותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10 בטלוויזיה וישלב גם חסויות לתוכניות טלוויזיה.
הקמפיין נועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הבריאות NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים וכן דגנים מלאים בשילוב דבש טהור, וכן לחזק את החיבור בין NATURE VALLEY לאורח חיים אקטיבי והנאה מהטבע.
כחלק מקמפיין הטלוויזיה והחסויות, מתמקדת ג'נרל מילס גם בפעילות קידום מכירות נרחבת במועדוני כושר מובילים, בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים ובמתן חסויות לאירועי ספורט בטבע דוגמת: צליחת הכנרת, מרוץ חולון, הקפת הכנרת, חצי מרתון תל אביב, מרוץ גלגלי אהבה, פסטיבל הספורט וולבו צ'לנג' ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג. במסגרת זו מחלקת ג'נרל מילס ישראל מאות אלפי יחידות של חטיף הבריאות VALLEY NATURE.
הקמפיין, באמצעות פרסום נפתלי אברהם, הינו חלק ממהלך שיווקי שנועד לתמוך במותג NATURE VALLEY המוערך בהיקף של שני מיליון שקלים. הסיסמא המלווה את הקמפיין: Enjoy Nature - Enjoy Nature Valley.
מאז 1975 מייצרים בג'נרל מילס את NATURE VALLEY, חטיפי הבריאות הטעימים ביותר, תוך שימוש במרכיבים האיכותיים שמציע הטבע. NATURE VALLEY הינו חטיף הבריאות הנמכר ביותר באמריקה. השמש - המופיעה על אריזות החטיף - מייצגת את אנרגיית ההתחדשות הקיימת בטבע שהיא גם גיבורת הקמפיין.
כחלק ממסע הפרסום, צולם סרטון טלוויזיה המציג זוג בחיפוש אחר הזריחה האולטימטיבית. הזוג נראה מלא מרץ וחדור מטרה כחלק מאורח החיים האקטיבי שמעודד המותג. הם רוכבים על אופניים, רצים ומטפסים על-מנת ליהנות מהזריחה המושלמת ולהיטען באנרגיות חדשות מהטבע.
בנוסף לקמפיין החסויות ולפעילויות קידום המכירות, מוצעים חטיפי הבריאות של NATURE VALLEY בתצוגות חוץ מדף ובמבצעי מחיר ברשתות השיווק, במהלך חודש נובמבר 08.
NATURE VALLEY
מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY הכולל בתוכו את חטיפי קראנצ'י וצ'ואי, מיובא לארץ על-ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על-ידי חברת ליימן שליסל.
קרדיטים: משרד פרסום: נפתלי - אברהם; מנהל קריאייטיב: אורי שגב; מפיקת משרד: לימור אברהם; ארט דיירקטור: אסתי שקדי; קופירייטר: עדי עיני; סופרוויזר: גלית כהן-קרן; תקציבאית: נתלי פונצ'ק; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.