רשת אופטיקנה מתרחבת ופותחת עוד ארבע חנויות חדשות בקניון רמת אביב, קניון לב המפרץ בחיפה, קניון נהריה וקניון נצרת.
החנות בלב המפרץ תשתרע על שטח של 50 מ"ר, לפי 60 דולר למ"ר, להסכם של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. בקניון נצרת החנות שתשתרע על 53 מ"ר, במחיר 360 שקלים להסכם של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות, בקניון נהריה החנות תשתרע על שטח של 90 מ"ר, לפי 150 שקלים, להסכם של חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים, בקניון רמת אביב החנות תשתרע על שטח של 70 מ"ר. ההשקעה בכל חנות עומדת על 150,000 דולר.
לדברי מאיר רסין, מנכ"ל אופטיקנה: "אופטיקנה שמה לה כיעד להתרחב והגדיל את מספר חנויות הרשת. כרשת אנו רואים פוטנציאל עסקי גם בערים אשר בעבר לא שקלנו להיכנס אליהם, כמו נצרת". החנויות יהיו מעוצבות בעיצוב אופטיקנה ובכל חנות יהיה אופטומטריסט אשר יעניק בדיקות ראייה לאורך כל שעות פתיחת החנות.
רסין מציין כי החנויות החדשות ישתרעו על שטח קטן יותר של כ-50 מ"ר בממוצע. "בעבר, כאשר הציעו לנו להיכנס לקניונים עם שטח מסחרי קטן יותר שללנו את הדבר. כיום, גילינו יתרון להיכנס גם בשטחי מסחר קטנים יותר. תמהיל מדויק של קולקציה וקונספט עיצוב חדש שמאפשר תצוגה רחבה נותן מענה מוצלח לקהל הקונים ואינו פוגע בפדיון למ"ר. עוד מוסיף רסין כי יתרון הגודל מאפשר לנו להיכנס ליותר מרכזים מסחריים, כך שבערים גדולות כמו חיפה ותל אביב יש שש חנויות של אופטיקנה.
רשת אופטיקנה בבעלות מאיר ושרית רסין נוסדה בשנת 1988 והיא מונה כיום כ-65 סניפים הפרושים בקניונים וחנויות עיר בכל רחבי הארץ. ברשת ניתנים שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל בתחום משקפי הראייה ועדשות המגע על-ידי צוות אופטומטריסטים מקצועיים.
הרשת מתמחה בשיווק משקפי ראיה ושמש של המותגים המובילים בעולם. לרשת זיכיונות בלעדיים לשיווק עדשות המולטיפוקל של חברת SOLA מבית צייז הגרמנית, ושל מותגי קרטייה, קרולינה הררה, פלייר, לפונט, ו-KOYA. הרשת מגלגלת מחזור של 200 מיליון שקלים בשנה ומועסקים בה 500 עובדים. הרשת מחזיקה בנתח שוק של 20% משוק האופטיקה הישראלי. כאשר, לאחרונה נכנסה הרשת לתחום השמיעה.