X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת CASSIDI BOUTIQUE
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת האופנה לנשים cassidi boutique, ממשיכה במהלך רענון, במסגרתו שלושה סניפים מרכזיים של הרשת, בקניון איילון ברמת גן, קניון חולון ודיזנגוף סנטר בתל אביב, עומדים לעבור שיפוץ מקיף ורענון, הכולל התרחבות, שדרוג ועיצוב מחדש.
במסגרת המהלך, הסניף הראשון אשר יעבור רענון הינו הסניף בקניון איילון, המיועד להיפתח בחודש הקרוב ויעוצב בקונספט הבוטיק החדש של הרשת. במהלך החודשים הקרובים עשויים לעבור תהליך דומה שני הסניפים הנוספים, בחולון ובתל אביב.
תהליך הרענון והשדרוג, הכולל מעבר מסניפים קטנים לגדולים, נאמד בהשקעה של כ-1,250,000 שקלים אשר בסופו יוצגו חנויות מרווחות יותר ומשופצות, המעצימות את חווית הקנייה ללקוחה. החנויות החדשות עוצבו על-ידי המעצב חן אייזנקרפט, בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציות איכותיות, תוך מתן יחס אישי ושירות מיוחד.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת cassidi boutique: "מדובר בחלק ממהלך לחיזוק ורענון תדמיתי, תוך כוונה לגרום להעצמת חווית הקנייה של הלקוחות, ועל כן החלטנו על תהליך אסטרטגי זה. הקולקציות השנה מגוונות ומוצגות בחנויות החדשות באופן שמכבד את המוצרים ומבליט את ייחודם ובנוסף בצורה מקל על הלקוחות שלנו, לבחור ולראות את מירב הפריטים באופן ראוי. בנוסף חשוב לציין כי תהליך זה מחדד את הערכים של הרשת שלנו cassidi boutique, ואת אופייה של הקולקציה, המתאפיינת בקו ייחודי המשלב תחכום קלאסי בשילוב רומנטיקה אורבנית, ומוצגת באווירה של בוטיק".
רשת Cassidi Boutique פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה ייחודית שמעוצבת על-פי טרנדים בינלאומיים. הרשת, הנמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 33 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.
ועוד ארבעה סניפים: מולדובה, סן פטסבורג ושניים בבולגריה. בנוסף, החברה משווקת את הקולקציות בארבע חנויות במזרח אירופה. cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק, המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות, החנויות מתחדשות בקולקציות מתחדשות כל שלשה שבועות, היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.

תאריך:  18/11/2008   |   עודכן:  18/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il