חברות דרונט וחשבשבת חתמו על הסכם שיתוף פעולה, אשר יאפשר ללקוחות חשבשבת להעביר את פעילותם העיסקית לאינטרנט. הפיתוח המשותף של דרונט, חברת בניית האתרים הגדולה בארץ, ושל חשבשבת, הותאם במיוחד לצרכי לקוחות חשבשבת על-מנת לאפשר את ניהול הצד המסחרי של האתר באמצעות תוכנת החשבשבת.
הפיתוח החדש מאפשר למעשה "להלביש" על תוכנת חשבשבת מעטפת של מוצרי דרונט שנועדו לנהל תוכן מוצרים ולקוחות. עד לא מכבר לקוח של חשבשבת שרצה להקים חנות וירטואלית היה נאלץ לפנות לחברה חיצונית שתבנה לו את האתר, תבצע אינטגרציה לתוכנת החשבשבת, תעצב את האתר ותארח אותו. הפיתוח החדש מאפשר ללקוחות חשבשבת לקבל את כל השירותים האלו במסגרת מוצר אחד, עם "אבא" אחד, שמספק את שירותי התמיכה והתחזוקה. עלות בניית חנות וירטואלית המחוברת לחשבשבת ירדה מסדר גודל של כ-15 אלף דולר לעלות ממוצעת של כ-3000 דולר בלבד, כולל מערכת תוכן משוכללת.
במהלך זה הופכת חשבשבת לתוכנת הניהול היחידה שמציעה פיתרון אינטגרלי מלא בין מערכת ניהול העסקERPׁ לאתר האינטרנט. לפי מקורות בענף המחשבים, לחשבשבת יש כ-40 אלף לקוחות בארץ, כך שפוטנציאל המכירות של המוצר החדש מוערך במיליוני דולרים בשנה.
כמו-כן, במסגרת החיבור לחשבשבת יוכלו הלקוחות להעלות את פריטי המוצרים לחנות אינטרנטית ולקבל מידע רב מחשבשבת, כגון מחירוני לקוחות עסקיים, מצב חשבון, צפייה בהזמנות עבר, ניהול תקציב ועוד. במסגרת האתר יהנו הלקוחות גם ממערכת ניהול התוכן של דרונט המאפשרת קידום האתר במנועי החיפוש ושפע של מודולים שיווקיים אחרים כגון ניהול רשימות דיוור, מועדון לקוחות ועוד.
לדברי אליק כהן,מנכ"ל דרונט, המהלך יאפשר ללקוחות חשבשבת לפתוח ערוצים עסקיים חדשים בעלות נמוכה מאוד. כהן: "החיבור שבין שתי התוכנות מאפשר, מצד אחד, חסכון במערכות כפולות כיוון שניהול האלמנטים המסחריים באתר מתבצע דרך החשבשבת. מצד שני, ניתן להציג באינטרנט את קטלוג המוצרים כשהוא מעודכן תמיד ועל-ידי כך לחסוך את הצורך בהפקת והדפסת קטלוגים. לגולש מוצג מידע רלוונטי מהמערכת כגון מצב חשבון, הזמנות עבר, מחירון ייחודי ומתאפשר תשלום לפי הסדרי התשלום והאשראי עם הספק (ללקוח עסקי). החלק התוכני/תדמיתי של האתר מאפשר לבעל האתר לקדם את עצמו במנועי החיפוש, להציף מסרים כגון מבצעים ומוצרים חדשים ובמקביל לנהל את קשרי הלקוחות באמצעות ניוז לטר הנשלח מהאתר.
מנכ"ל חשבשבת, אברהם מידן, ציין כי בשיטת עבודה זו ישנה התאמה להוראות ניהול הספרים של רשות המסים, כך שפעולות ההזמנה והרכישה באתר נרשמות מיידית בחשבשבת בניגוד למצב הקיים ברבים מאתרי הסחר בארץ. שילוב מוצרי שתי החברות מאפשר, בנוסף, חסכון גדול בעלויות הרכישה הראשונית והתפעול של הלקוח. תמיכת הלקוחות תעשה על-ידי סניפי התמיכה של שתי החברות בהתאם כאשר דרונט תספק ללקוחות את שירותי האירוח תחזוקה גיבוי אבטחה ותמיכת המשתמשים לאתר בעוד חשבשבת תספק את התמיכה בתוכנה".
אודות דרונט:
החברה מובילה בתחום בניית ופיתוח אתרי אינטרנט. בין לקוחותיה נמנים גופים גדולים וחברות מובילות במשק, כמו הפניקס, אסם, קבוצת עזריאלי ועוד. דרונט מספקת ללקוחותיה פתרונות שירות גלובלי הכוללים אירוח, אבטחה, גיבויים, סליקה מקוונת, קידום אתרים SEO, ממשקים למערכות ניהול והנהלת חשבונות ועוד.
אודות חשבשבת
חברת חשבשבת היא אחד מבתי התוכנה הגדולים בישראל. החברה מונה למעלה מ-200 עובדים, והיא פרושה ב-18 סניפים בישראל וסניף אחד בארה"ב. למעלה מ-40,000 לקוחות משתמשים במוצרי החברה. החברה מפתחת ומשווקת מוצרי תוכנה לעסקים בישראל ובעולם.