X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת המלח לישראל
▪  ▪  ▪

חברת המלח לישראל, המייצרת את אותו המלח מאז שנת 1922 ונחשבת למובילה בישראל בייצור, עיבוד ושיווק מלח, בחרה לראשונה במשרד הפרסום רגב-קויצקי, שילווה את מהלך מיתוג עולם המלח אותו מובילה החברה. היקף מהלך המיתוג מוערך בכ-3 מיליון שקלים.
ענבל טרופ-קירש, מנהלת השיווק בחברת המלח לישראל מוסרת כי: "ההחלטה לחבור למשרד פרסום התקבלה במקביל למהלך מאד משמעותי אותו מובילה החברה - מיתוג עולם המלח ובניית מותג 'מלח הארץ' כמותג מטרייה למגוון רב של מלחים בכמה סדרות שונות". לדבריה, "הבחירה ברגב קויצקי נבעה בין השאר בשל שילוב יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות אותן הציג המשרד". טרופ-קירש מאמינה שיחד איתם, צפויה חברת המלח להוביל את מהלך המיתוג ובהצלחה, למצב ולחזק את מעמדה כמובילה וקובעת סטנדרטים בתחומי עיסוקיה.
גדי חייט, משנה למנכ"ל ומנהל הלקוחות ברגב קויצקי מסר כי הם מודים לחברת המלח על הבחירה בהם. מדובר בקטגוריה שטרם מותגה. מיתוג עולם המלח הוא מהלך אסטרטגי קובע שוק וברגב קויצקי מאמינים ושמחים להיות שותפים לפיתוח והובלת המהלך.
קמפיין ראשון תחת הסיסמא: "מלח הארץ - המלח החדש של ישראל".
בימים אלו עולה חברת המלח לישראל בקמפיין ראשון מבית רגב קויצקי - קמפיין ההשקה למלחיות "מלח הארץ". הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בערוצים 2, 10 ו-9 במשך כשבועיים, ותלווה אותו הסיסמא: "מלח הארץ - המלח החדש של ישראל". היקף הקמפיין הנוכחי מוערך בכמיליון שקלים.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב: ערן ברקן; מנהל לקוחות: גדי חייט; ארט: שירז בר שביט; קופי: שולי גלנץ; תקציבאית: ענת בולבצן; חברת הפקה: POV בניהול נועה לויסון גול; יחסי-ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.

תאריך:  02/12/2008   |   עודכן:  02/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il