רשת טויס אר אס, רשת הצעצועים והפנאי הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין חנוכה בהשקעה של מיליון וחצי שקלים בכל אמצעי המדיה. במסגרת הקמפיין תעלה הרשת בסרטוני טלוויזיה המציגים את מבצעי החנוכה, וכן תפיץ קטלוג מתנות רחב היקף. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
לדברי ענת נתיב, סמנכ"לית השיווק בטויס אר אס "דצמבר הוא חודש המאופיין במתנות לילדים לכל הדתות. חג החנוכה הוא חג המאופיין במתנות לילדים ובניגוד לחגים אחרים אין זה חג של מתנות לבית. החוויה הינה לכל המשפחה ובמיוחד לילדים ולקטנטנים. מימוש דמי החנוכה הפך למסורת ולסממן צרכני תרבותי מוביל בישראל. בנוסף, תקופת חג החנוכה מתקיימת לצד חג הכריסמס הנוצרי ועיד אל אדחא הערבי, כשכל העדות חוגגות באותו החודש".
עוד מוסיפה נתיב, כי לצד זה אנחנו נמצאים בתקופה של אי וודאות כלכלית המתבטאת גם בחשש להוצאות כספיות גדולות. לכן, יוצאת רשת טויס אר אס, רשת הצעצועים והפנאי הגדולה בישראל, בשלל מבצעים מובילים, על כל המחלקות ועל כל המוצרים, כך שכל אחד יוכל ליהנות ממחירים אטרקטיבים לכל כיס". כמו-כן מתחייבת הרשת למחיר הנמוך ביותר על כל הפריטים בקטלוג!
בקטלוג המתנות החדש עולמות הבנים, בנות, פנאי, פופ ומולטימדיה בהנחות ובהשקות בלעדיות ברשת. המבצע המוביל של הרשת מעניק 300 שקלים מתנה (לרוכשים מ-90 שקלים ומעלה) למימוש ב-50% הנחה על מותגי הבית בחודש ינואר 09.
פרטים נוספים באתר הרשת
www.toysrus.co.il.