X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪
[צילום: דן פרץ]

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת קטגוריית הפיצות החדשה, הדקה והחריפה - DOMINO'S-EXTREME - (דומינו'ס אקסטרים).
השקת הקטגוריה החדשה והחריפה, נבחרה לאור מחקר שערכה הרשת, באמצעות מכון שילוב, בקרב מדגם אקראי ומייצג של 500 איש מקרב האוכלוסיה הבוגרת (18+). ממצאי המחקר, נמצא כי 69% העידו כי הם אוכלים חריף! מתוך אלו שהזמינו פיצה בשלושת החודשים האחרונים 79% אמרו שהם אוכלים אוכל חריף. מתוך אלה שהזמינו פיצה מדומינו'ס פיצה בשלושת החודשים האחרונים, 84% העידו שהם אוכלים אוכל חריף (יותר מחצי מהם ברמת חריפות גבוהה עד גבוהה מאד).
סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 וילווה על-ידי המסר: "דומינו'ס אקסטרים, פיצה דקה וחריפה ב-3 דרגות חריפות". כמו-כן, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף השקעה בקמפיין כ-2 מיליון שקלים.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "בקמפיין הנוכחי החלטנו להוביל עם קטגוריה חדשה שאנו משיקים, של סדרת פיצות דקות בדרגות חריפות שונה. העיתוי לעליית הקמפיין, נבחר בשל התאמת העולם החריף והחם, לחורף הקר, ולחיפוש של הצרכן את החום בתקופה זו. מחקרים שערכנו מאששים טענה זו. העובדה שחריף הינו כה פופולרי בקרב האוכלוסיה ואפילו עוד יותר בקרב אוכלי פיצות, מאששת את תחושתנו שמדובר בקטגוריה אהובה, אופנתית ופופולרית בישראל ואנו תקווה שהיא תנחל הצלחה בארץ, כפי שנחלה הצלחה בחו"ל".
במסגרת הקמפיין, יוצגו שני סרטוני טלוויזיה, השמים דגש על החריפות הדומיננטית, המורגשת בסדרת הפיצות החדשה דומינו'ס אקסטרים. בסרטון הראשון, רואים שני חברים משחקים נינטנדו, כאשר אחד מהם שולף סלייס מתוך מגש פיצה ומתחיל לאכול אותו. תוך כדי האכילה, החריפות של הפיצה מתחילה להשפיע, עדי כדי כך שעשן מתחיל לצאת לו מהאוזניים ומפעיל את גלאי העשן שמעליו. גלאי העשן שמתחיל לפעול, מרטיב אותו במים מצננים, אשר מסייעים לו להמשיך לאכול את הפיצה בסיפוק ובהנאה מרובה. על אותו הקונספט, בסרטון השני, אותו חבר שאוכל את הפיצה החריפה, מתחיל להזיע ונהייה אדום כל כך, עד כדי שחברו נאלץ לקררו ולהקפיאו עם מטף כיבוי אש, בכדי שימשיך לאכול את הפיצה.
במסגרת הקמפיין, מושקות שלוש פיצות חדשות, ב-3 דרגות חריפות, פרי יצירתו של השף גלעד דולב, היועץ הקולינרי של התפריט החדש של דומינו'ס: פיקנטי (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי), חריף (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי, בתוספת תערובת תבלינים חריפה) ופיצה אקסטרה חריפה (פיצה מבצק דק מתובל בשבבי צ'ילי, בתוספת תערובת תבלינים חריפה ופלפל חלפיניו).
רשת דומינו'ס פיצה מונה 28 סניפים, הפזורים מהקריות ועד אילת, וכן סניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il.
רשת דומינו'ס פיצה, הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,600 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות. דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.

תאריך:  10/12/2008   |   עודכן:  10/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il