מסיבת סילבסטר היא לא עוד מסיבה. הסילבסטר לעולם יותר נוצץ, יותר חגיגי, עם הרבה יותר סטייל. ברוח זו, משיקה החברה לקראת חגיגות ראש השנה האזרחית מהדורה מוגבלת של מארז חגיגי בהשראת נשף המסכות - ABSOLUT MASQUERADE. לא קשה להבחין בבקבוק אבסולוט הלבוש במעטה פאייטים אדומים עם רוכסן מאחור, שניתן להפשיט ולהלביש... זו המתנה המושלמת לעונת חגי החורף עבור כל מי שרוצה לחגוג בסטייל ולהפוך עוד ערב רגיל לנשף מסיכות.
לדברי רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם: "אבסולוט החלה לפני שנתיים במסורת של מהדורות מוגבלות לאספנים לקראת הסילבסטר, מהלך שמוכיח את עצמו כהצלחה גדולה מאוד בישראל וברחבי העולם. עם הקמפיין החדש של 'נשף מסיכות' אנו צופים שהמהדורה החדשה 'תעלם' מהמדפים תוך חודש אחד בלבד".
על אבסולוט MASQURADE:
המהדורות המיוחדות הקודמות ABSOLUT BLING BLING ו-ABSOLUT DISCO כבר הפכו לפריטי אספנות מבוקשים. לקראת הסילבסטר הקרוב, משיקה החברה מהדורה מוגבלת של מארז חגיגי בהשראת נשף המסכות - ABSOLUT MASQUERADE.
במארז המיוחד, בקבוק וודקה 1 ליטר, לבוש במעטפת רקומה 3238 פאייטים אדומים המתאימה צורתה לצורת הבקבוק, למראה נוצץ ומלא שיק. כאשר פותחים את הרוכסן ומפשיטים אותו, נחשף בקבוק וודקה אבסולוט קלאסי. השנה הוקצתה לשוק הישראלי כמות גדולה יותר של מארזים.
3.7 מיליון מארזים של ABSOLUT MASQUERADE הוזמנו השנה מיצרנית אבסולוט. בשנה שעברה נמכרו ברחבי העולם 2.9 מיליון מארזים של ABSOLUT DISCO. את המארז החדש של ABSOLUT MASQUERADE ניתן להשיג בחנויות המתמחות החל משבוע שני של דצמבר.
על הקמפיין:
הקמפיין לקידום המארז המיוחד, הוא המשך של הקמפיין העולמי שהשיקה אבסולוט בעולם לפני כשנה וחצי ובמרכזו הסלוגן: "IN AN ABSOLUT WORLD" המציג את העולם המושלם של אבסולוט - "העולם האבסולוטי", אשר פותח על-ידי חברת הפרסום הבינלאומית TBWA. כך "בעולם המושלם של אבסולוט כל ערב הוא נשף מסכות".
הקמפיין כולל פרסום במגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות, סטריט TV (יום ולילה) על-גבי 14 מסכים ברחבי הארץ, קמפיין בארים ומועדונים (של לעומק התודעה) וגלויות (הגלויה שלי). בנוסף, מעצב מטעם הכרם יעצב כ-50 חנויות אלכוהול ברחבי הארץ.
שוק האלכוהול בישראל:
- היקף שוק הוודקה בישראל עומד על כ-370 מיליון שקלים בשנה במונחי מחירי מדף. יש לסייג נתון זה מכיוון שלא ניתן להעריך את נפח השוק בשוק הקר (שם נמזג המשקה בכוסות).
- המותג המוביל את שוק הוודקה בישראל הוא אבסולוט וודקה, שרשם השנה גידול של 24% ונתח השוק שלו עומד על 20% משוק האלכוהול.
- שוק הוודקה הוא השוק המוביל, הפעיל והתחרותי בשוק האלכוהול בישראל והוא מהווה מעל 50% מסך שוק זה במונחים כמותיים.
- ישראל היא המדינה מספר אחת בעולם בצריכה פר נפש של וודקה אבסולוט.