חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, המדגיש את חשיבות איכות המים שאנו צורכים. עיקר הקמפיין עוסק בחידוד ההבדלים בין צריכת מים מינרלים טבעיים, לבין מים מסוננים וכן מדגיש את המשמעות שבהבדלים ביניהם על רקע העובדה ש-70% מגופנו הוא מים.
לצד היתרונות הרבים של המעבר למי עדן וצריכה נבונה של המים האיכותיים ביותר, מתייחס הקמפיין גם לסוגיית עלות ההצטרפות ל"מי עדן עד אליך". הקמפיין ממחיש כי ניתן ליהנות משירות הכדים של מי עדן, עד הבית, בעלות שירות של שקל אחד בלבד ליום.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "דווקא בתקופה כזו חשוב להזכיר לצרכן מחד את חשיבות הבחירה במים האיכותיים ביותר, לאור העובדה כי כ-70% מגופנו וגוף ילדינו הם מים ומאידך, שהמעבר לצריכת מי עדן בכדים בבית הינה בעלות של שקל אחד ליום! כך שגם היום לא צריך להתפשר על איכות המים ואפשר להעניק לכל בני המשפחה הרגלים בריאים לחיים בקלות ובמחיר השווה לכל נפש!".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון שקלים.