X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוג-און
▪  ▪  ▪

לוג-און מרחיבה את סל פתרונות התוכנה: תשווק את מוצרי KAISHA, מובילה בתחום ה-workflow.
KAISHA היפנית מפתחת כלים המייעלים, מפשטים ומוזילים
את תהליכי העבודה בארגון,
חברת לוג-און תוכנה תפיץ את מוצריה של חברת KAISHA Tec היפנית, המפתחת פתרונות מובילים בתחום ה-workflow. פתרונות אלו מאפשרים לחברות ולארגונים לייעל משמעותית את תהליכי העברת המסמכים בארגון, ובאופן זה לפשט ולקצר תהליכי עבודה, לקצץ בעלויות, לשפר את הטיפול במידע ולצמצם למינימום את השימוש בניירת פיסית.
במסגרת הסכם ההפצה תשווק לוג-און בישראל את שני המוצרים המובילים של KAISHA - ActiveModeler ו-ActiveFlow, להם יותר מ-4000 התקנות בעולם.
פתרונות בתחום ה-workflow מיועדים לתת מענה לאתגר הגדול שמציבה מהפכת המידע בפני כל חברה וארגון, הנאלצים להתמודד עם היקפים גדולים של מידע. מתוך הבנה של הצורך בפתרונות פשוטים אך חכמים בתחום זה פועלת KAISHA בהתמדה לפיתוחם של כלי workflow המספקים סביבת עבודה נוחה ויעילה. הסביבה מאפשרת שימוש אופטימלי במידע והעברתו באמינות ובמהירות. ActiveModeler ו-ActiveFlow הינם כלי BPR (Business Process Re-engineering), המאפשרים למנהלי הארגון לבצע ניתוח מהיר ואמין של תנועת המידע והמסמכים בארגון. ניתוח זה הינו בסיס להתייעלות, חיתוך עלויות והאצת שטף המידע הן בין היחידות השונות בארגון, והן בין הארגון לגופים חיצוניים, כגון: ספקים, לקוחות, וקבלני משנה.
לדברי ג'פרי לונג, מנהל ערוצי שיווק של KAISHA: "אנו שמחים על הצטרפותה של לוג-און הישראלית למעגל המפיצים שלנו, הפרושים על פני אמריקה הצפונית והדרומית, אירופה ואסיה. לוג-און הוכיחה יכולת מרשימה בפיתוח מוצרים משלה כמו גם במכירה, הטמעה ותמיכה במוצרים של החברות שהיא מייצגת. התקשרותנו עם לוג-און מבוססת על מחויבותנו כלפי המשתמשים במוצרינו לשירות אופטימלי ומקצועי".
יוסי שגב, מנכ"ל משותף בלוג-און מציין: "הסכם ההפצה עם KAISHA משתלב היטב באסטרטגיה המנחה אותנו - אספקת פתרונות תוכנה כוללים, מתקדמים ומותאמי-לקוח. לוג-און, שזיהתה את המחסור הקיים בתוכנות וביישומים המסייעים לארגונים בניהול מידע ובשימוש בו, מביאה עתה לישראל את הכלים המובילים בתחום זה - ActiveModeler ו-ActiveFlow מבית KAISHA. הרחבתו של סל המוצרים שלנו באמצעות פתרונות KAISHA תאפשר לנו להציע ללקוחותינו שיפור נוסף בניהול המידע ובהתייעלות הארגון כולו".
פתרונות KAISHA מצטיינים במספר יתרונות משמעותיים, ביניהם התממשקות מלאה לאינטרנט (סביבת WEB) באמצעות דפדפן המותקן בתחנות הקצה, וכן קישוריות מלאה לסביבת Microsoft. באמצעים אלה מבוצעת אוטומציה של מכלול התהליכים האדמיניסטרטיביים הדורשים העברת טפסים, מסמכים ומידע בארגון, והכל באופן סטנדרטי. בין לקוחות KAISHA נמנים: סוני, הונדה, General Electric, סיטיבנק, היטאצ'י ורבים אחרים.
ActiveModeler ו-ActiveFlow מכילים פונקציות רבות, המאפשרות לארגון לבצע עיצוב מהיר ופשוט של תהליכים בין מחלקות שונות ואנשים שונים בארגון; ניתוח אוטומטי של תהליכים אלו בפרמטרים של עלויות, נפחי מידע וכוח אדם; סימולציה של התהליכים, ועל בסיסה ניבוי של בעיות העשויות להיווצר בנקודות מסוימות; אינטגרציה לאפליקציות שונות ולכלי workflow אחרים; ו"אשף" אוטומטי המאפשר הקמתו של תהליך מלא תוך שעות ספורות.
לוג-און:
לוג-און תוכנה היא חברה המתמחה באספקת פתרונות מלאים, המותאמים לצורכי הלקוח, עבור ארגונים וחברות היי-טק בארץ ובעולם. החברה שואפת להעניק ללקוחותיה פתרונות תוכנה כוללים במטרה לייעל תהליכי עבודה ולהביא לחסכון בהוצאות. במסגרת אסטרטגיה זו יצרה החברה, בין היתר, שיתופי פעולה עם חברת webMethods האמריקנית (המובילה בפתרונות EAI) ועם חברת Insoft הגרמנית (המובילה בתחום בקרת איכות על DB2). החברה, המעסיקה יותר מ- 200 מהנדסים ומפתחי תוכנה, ביססה לאחרונה את מעמדה המוביל בשוק בתחום פיתוחי תוכנה בכלים מתקדמים עבור חברות הייטק מהמובילות בישראל ובעולם. עם לקוחות החברה נמנים ארגונים ממשלתיים, בנקים ויחידות בצה"ל, וכן נייס מערכות, מרקורי, אמדוקס ורבות אחרות.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.log-on.com

תאריך:  03/07/2001   |   עודכן:  03/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל גיא, לפידות זמן אמת
לימור גור, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת CAL;
הקמפיין נועד לחזק את הקשר הרגשי של הלקוחות אל כרטיס ה"דיינרס קלוב" שברשותם בתפיסה המשדרת את המסר: כשאתה מפנק את עצמך שלם ב"דיינרס קלוב" ומתומצת בקמפיין לסיסמא :
love yourself a little - Diners.
יפית אלירז, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חילן טק
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אדאנת תקשורת;
היקף הפרוייקט - מעל 5 מיליון ש"ח; המערכת החדשה תסייע לאינטרנט @ בזק בינלאומי להפוך לספק האינטרנט המוביל בישראל.
מאיה הירש-פרצמן, סמנכ"ל
- הודעה מטעם ג'רוזלם גלובל (Jerusalem Global) ובטרי וונצ'רס (Battery Venture)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il