ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת טופיפי בישראל, בקמפיין חורף משפחתי למוצר הטעים והאהוב - טופיפי. הקמפיין ארוך טווח ומקיף, ויעלה בטלוויזיה במשך כחודשיים בערוצים 2, 10, 9 ו-24.
הקמפיין מטעם חברת שטורק, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית על-ידי יורו ישראל. סרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין מתאפיין במשפחתיות, חום ואהבה ומתאר את טופיפי כמוצר אהוב ויומיומי המתאים לכל בני המשפחה, בכל עת.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-500,000 דולר. הסלוגן שמלווה את הקמפיין - כייף גדול בטופיפי.
טופיפי - מחיר והיכן ניתן להשיג:
טופיפי מיובא ומשווק בישראל על-ידי ליימן שליסל. את טופיפי, כמו את שאר מוצרי ליימן שליסל, ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה. המחיר המומלץ לצרכן של טופיפי באריזת 125 גרם: 9.99 שקלים.
ליימן שליסל
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד.
בחברה מועסקים כ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. לאחרונה השיקה ליימן שליסל אתר -
www.l-s.co.il, באמצעותו ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.