X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪

מותג AXE מבית יוניליוור ממשיך את מהלך ההשקה של ג'ל הרחצה עם שפה תקשורתית הומוריסטית התואמת את רוח המותג ומשיק קמפיין רחב היקף, באמצעות חברת מקאן אריקסון, תחת המסר: "גבר, הסבון של אמא עושה אותך נשי! עוברים לסבון של גברים" בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון שקלים.
המהלך הנוכחי, כולל סרט טלוויזיה ברוח הסרט "סינדרלה" בו נראה מה קורה לבחור שיוצא מהמקלחת לאחר שהסתבן בסבון נשי וכתוצאה מכך כל הסובבים אותו מתייחסים אליו כאישה - החדר הופך ורוד ומתמלא בפרחים, פרפרים ואביזרים נשיים ה"מתקיפים" אותו.
רותי סלמון גולדברג, מנהלת שיווק תחום טיפוח הגוף ביוניליוור ישראל: "מותג AXE ממשיך בדרכו הייחודית ויוצאת הדופן בפניה אל קהל היעד של גברים צעירים. הקמפיינים האחרונים של אקס ג'ל רחצה, יושבים על הצורך של הצעירים לבדל את עצמם משאר בני המשפחה באמצעות מוצרים הייחודיים להם. בקמפיין הנוכחי בחרנו להעביר את המסר בסרט ברוח "סינדרלה" ובפעילות תומכת ואנו בטוחים כי מעמדו של AXE ובפרט של ג'ל הרחצה בקרב קהל היעד ימשיך ויתחזק".
כמו-כן, ייתמך המהלך בקמפיין אינטרנט ובפעילות ייחודית במקומות בילוי, באמצעות חברת "לעומק התודעה", בה ייתלו בחדרי השירותים של גברים, מודעות בהם מראה אשר מאפשרת לגברים לראות כיצד יראו בתור אישה.
סדרת ג'ל הרחצה של AXE הושקה בארץ לפני כשמונה חודשים בהמשך להצלחת סדרת דאודורנט ה-Body Spray של המותג, אשר שינתה את שוק הדאודורנטים לגברים בישראל, בזכות הפניה לגברים צעירים עם מוצר ייחודי בשוק.
סדרת ג'ל הרחצה מתמקדת בגילאים 18-25 וכוללת חמישה מוצרי ג'ל רחצה לגברים, המשלבים ריח מפתה עם ניקיון יסודי ותחושת רעננות מדהימה. ג'ל הרחצה מוצע בבקבוק בעיצוב ייחודי, שחור, ארגונומי בעל מראה של מוט הילוכים יוקרתי. ארבעה ממוצרי הסדרה מתאימים לריחות של דאודורנט הספרי: Click, Vice, Touch, Africa (הזהה בריחו ל-Kilo) וניחוח חדש - Alaska.
שוק הסבונים הנוזליים בישראל נאמד היום בכ-200 מיליון שקלים (נילסן) כאשר אין בשוק שום מותג משמעותי הפונה לגברים בלבד. מסקר שערכה יוניליוור בקרב גברים בארץ עולה כי 84% מהם משתמשים בסבון נוזלי מתוך המבחר המוצע בשוק. 76% מהנשאלים ציינו כי היו מעדיפים סבונים עם ריחות גבריים יותר. נושא הריח מהווה בעיניהם פרמטר מוביל בבחירת סבון רחצה ואחריו פרמטר הניקיון.
בעולם, AXE הינו בין המותגים המובילים בקטגורית הסבונים כולה. בארצות הברית AXE הינו המותג השלישי בגודלו (שלוש שנים מהשקתו) עם נתח שוק של 8.7% וצמיחה של 46% בין 2005 ל-2006. באירופה מחזיק המותג בנתח שוק של 6.2% עם צמיחה של 54% בין השנים 2001 ל-2006.
במקביל לקמפיין ייתמך המהלך בפעילות דיול בנקודות המכירה, בה מוצע ג'ל הרחצה של אקס במחיר של 5.99 שקלים לבקבוק בנפח 250 מ"ל.
אודות AXE
AXE הינו המותג מספר 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. גם בישראל מוביל המותג את תחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של כ-22% (נילסן, כספי, ספטמבר 2008). את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  21/01/2009   |   עודכן:  21/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il