X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארץ נהדרת
▪  ▪  ▪

פותחים את השנה האזרחית בחגיגה של סיורים בבקעת הירדן, בכל יום שישי, בשיתוף פעולה עם בית ספר שדה כפר-עציון והמועצה האזורית בקעת הירדן.
לוח סיורים ואירועים - חורף 2009
  • יום שישי, ה' בשבט 30.01.09. בנתיב הגדוד. מאז ומתמיד בקעת הירדן היוותה כגבולה המזרחי של ארץ ישראל, ועל גבול יש לשמור! הסיור יתמקד בעקבות לוחמים וחולמים - מהגדודים העבריים ועד ארץ המרדפים. עלות: 80 שקלים. הרשמה: 02-9935200.
  • יום שישי, י"ט בשבט 13.02.09. הֵן הִגִיעַ תור-אבִיב, רֵד מִן הָהָר לבִקְעָה (מטיבי לכת). נחל העוג'ה צופן לנו לא מעט הפתעות: מים רבים, אתרים קדומים מתקופת התנ"ך ומפגשים אנושיים מעניינים. את היום נפתח בירידה באחד הנחלים הגדולים במזרח השומרון, נשתכשך במעיינותיו ולקינוח נבקר בעיר קדומה נשכחת מתקופת בית ראשון. עלות: 80 שקלים. הרשמה: 02-9935200.
  • יום שישי, כ"ו בשבט 20.02.09. נחל פצאל ויובליו. טיול מרהיב בערוצו של נחל היוצא מהרי השומרון וגולש אל תוך בקעת הירדן. טיול מאתגר הכולל הליכה מאתגרת מדהימה עם נוף משתנה, ואתרים ארכיאולוגים מרשימים. עלות: 80 שקלים. הרשמה: 02-9935200.
  • יום שישי, י' באדר 06.03.09. מדבר מזרח השומרון. עוד בתקופות הקדומות, מדבר מזרח השומרון היווה כאזור מעבר בין ארץ ישראל לעבר הירדן המזרחי. בטיול תצפיות יפות על הבקעה, נבקר במחנה צבאי רומי ונגלוש באפיקו של נחל פיראן אל עבר בקעת הירדן. עלות: 80 שקלים. הרשמה: 02-9935200.
  • יום שישי, כ"ד באדר 20.03.09. בקעת הירדן - שער הכניסה לארץ ישראל. "ועתה קום עבור את הירדן הזה... אל הארץ אשר אנוכי נותן" (יהושע א' פסוק ב') - עוד מתקופת התנ"ך בקעת הירדן היוותה את שער הכניסה לארץ ישראל. בסיור זה ננסה להקיף את כל האתרים המוכרים והפחות מוכרים, הקשורים למעבר בני ישראל את הירדן ופעילותם בבקעת הירדן. עלות: 80 שקלים. הרשמה: 02-9935200.
  • יום שישי, כ"ד באדר 20.03.09. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. ועתה טיול חקלאי מיוחד, בו נריח את הבזיליקום ונאכל שאר ירקות. בחפירות ארכיאולוגיות שנערכו בשנים האחרונות בבקעה, נתגלו מספר אתרים ייחודיים המהווים את ראשית ההתיישבות החקלאית במזרח התיכון. כך שבסיור זה נוכל לזכות בשני העולמות - טעימות מהחקלאות המודרנית וטעימות קטנות מן החקלאות בתקופה העתיקה. עלות: 80 שקלים. הרשמה: 02-9935200.
לקבוצות מאורגנות: אוהבים לטייל? רוצים להתאהב בארץ מחדש? לפגוש את ההיסטוריה? דברו אתנו. אנחנו נארגן לכם טיולים מרתקים בגליל ורמת הגולן; טיולים מרהיבים בנגב; ביקור מיוחד ביישובי שדרות ועוטף עזה; סיורים בעקבות מורשת בגין ומורשת בן-גוריון ועוד. פרטים והרשמה: 077-9110550.

תאריך:  26/01/2009   |   עודכן:  26/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב נוה
- הודעה מטעם משרד עורכי הדין ישי בית-און
ניצן גיל
- הודעה מטעם קרן לב"י
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
עדי ברקוביץ
- הודעה מטעם bpm ישראל
נעמה לינור
- הודעה מטעם גלי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il