X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם א.מ.ת מיחשוב
▪  ▪  ▪

א.מ.ת מיחשוב ו-SAP מרחיבות אופקים.
א.מ.ת מיחשוב התקינה שרתי Sun עבור יישום SAP בחברת "אופק העולם החדש" מקבוצת יורוקום.
"כחלק מתוכנית העבודה של אופק העולם החדש, שמנו לנו למטרה ליישם את המערכת הטובה ביותר לניהול כל משאבי הארגון בסביבת ה- e-business. לצורך כך בחרנו במערכת המתמקדת בצרכים המיוחדים של ארגוני תקשורת בעולם, עם דגש על תהליך יישום מקצועי, קצר ויעיל עם רמות סיכון נמוכות". כך אומר אלדד אילני, סמנכ"ל מערכות מידע ב"אופק העולם החדש" מקבוצת "יורוקום תקשורת".
אילני מכוון בדבריו לבחירת אופק ביישום מערכת ניהול משאבי הארגון בסביבת e-Business - mySAP.com, אשר נרכשה ע"י אופק מאת חברת SAP, המיוצגת בישראל בלעדית על-ידי חברת NESS. המערכת הותקנה ופועלת על תשתית מחשוב של חברת SUN, תוך שיתוף פעולה בין חברת NESS - נציגת SAP, וא.מ.ת מיחשוב -מפיצת SUN בישראל.
א.מ.ת מיחשוב הקימה באופק חוות שרתים המבוססת על מחשבי Sun Enterprise 3500 ו- Sun Enterprise 450. בנוסף לשרתים הותקנו מארזי 1000D לאחסון המידע של המערכת. חוות השרתים משמשת את חברת אופק לשלוש סביבות: סביבת הפיתוח, סביבת הבדיקות וסביבת הייצור. הפרויקט כלל פתרון מלא להקמת סביבת mySAP.com: התקנת שרתים, התקנת מערכת mySAP.com ושירותי SAP BASIS המהווים חלק בסיסי בתפעול והקמה של סביבה מעין זו.
לדברי יעקב ולטר, סמנכ"ל המכירות והשיווק בא.מ.ת מיחשוב אופק היא דוגמא ללקוח מרכזי בשוק הישראלי המבסס את פעילותו על פלטפורמת SUN "אופק מודעת לערך המוסף של הצוות המקצועי של א.מ.ת מיחשוב ולשירותים האיכותיים שיאפשרו לה לקדם פרוייקטים נוספים בעתיד". ולטר הוסיף שהפתרון המלא של הקמת סביבת mySAP.com הנו חלק מסל השירותים והמוצרים המוצעים על-ידי א.מ.ת מיחשוב ללקוחותיה.
לשרת ה- Enterprise מערך מוצרים, שירותים ו"מתכוני" יישום קלים המסייעים בתפעולו. השרת כולל מערכת ריבוי מעבדים סימטריים (SMP) עתירת ביצועים והוא מבוסס על מערכת ההפעלה סולריס, המשלבת עוצמה, נפח איחסון, תפוקת O/I מהירה וכן מהירות רשת מתאימה להשגת ביצועים ברמות מובילות במשק. יכולת הגידול של המערכת הופכת אותה לאידאלית עבור יישומים עתירי דרישות. מערכות רבות מסדרת שרתים זו הותקנו על-ידי חברת א.מ.ת מיחשוב אצל לקוחות מובילים בתחומם במשק הישראלי.
אופק העולם החדש נערכת לשווק שירותי תקשורת רחבת פס ללקוחות פרטיים ועסקיים. ייחודה של חברת אופק יהיה לא רק בטכנולוגיה שהיא מציעה אלא גם במגוון השירותים ותכנם.
SAP, כחברה המובילה בשוק פתרונות התוכנה הבין תאגידיים, מנצלת את יכולתה בתחום התוכנות העסקיות הממוקדות בענף ואת בסיס לקוחות התוכנה התאגידי הגדול בעולם כדי להציע את ה- mySAP.com המעמידה לרשות משתמשיה סביבה עסקית שיתופית ופתוחה עם פתרונות אישיים המאפשרים למשתמשים לרתום את כוחו של האינטרנט לעבודה חכמה, טובה ומהירה יותר.
"לאחר בחינה מסודרת ויסודית בחרנו ב- mySAP.com כפתרון התואם את צרכינו בצורה הטובה ביותר והתחלנו ביישום התכנה במערך גיוס העובדים של אופק העולם החדש, הגדל בקצב מהיר, זאת על מנת להפיק תועלת כבר בשלב המיידי של התארגנות החברה", מוסיף אלדד אילני, סמנכ"ל מערכות מידע באופק.
בשלב הראשון מתכננת חברת אופק העולם החדש ליישם את המרכיבים המתייחסים לניהול משאבי אנוש, ניהול חשבונאי ופיננסי, ניהול הלוגיסטיקה, רכש, מלאי וניהול התחזוקה. בשלב ב' מתכננת אופק להרחיב את היישום לתחומים נוספים תוך מתן דגש לצרכים המיוחדים של שוק הטלקומוניקציה.
אופק עתידה להוות את אחת מחברות התקשורת המרכזיות בישראל, ובחירתה בחברת SAP, ובנציגתה בישראל -Ness , ובתשתית מחשוב של Sun שסופקה ע"י א.מ.ת מיחשוב, מעידה על נחישות ושותפות בדרך להצלחה.

תאריך:  03/07/2001   |   עודכן:  03/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם לוסנט;
במגרת ההסכם שנחתם תספק לוסנט ציוד ושירותים עבור השלב הבא של פיתוח והרחבת הרשת הסלולרית של ספרינט.


יעל סלומון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם כלל ביטוח;
מערכת המחשוב הייחודית שנבנתה עבור כלל ביטוח אשראי תאפשר לה לייעל הליכים ולהקל את הקשר עם לקוחות החברה, על-ידי שימוש בטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות, ותשפר באופן מהותי את זמני התגובה למבוטחים.


סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קומפאק;
קומפאק תתקין במינהל הביטוח הלאומי האמריקני תשתיות מיחשוב ושירותים בהיקף של למעלה מ- 30 מיליון דולר.
גיא שמואלי, יחסי ציבור
אירה קוראפיב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם גרטנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il