013 נטוויז'ן עולה בימים אלו בקמפיין אינטרנט רחב מימדים למשך כחודש ימים. במסגרת הקמפיין, רשת האינטרנט שטופה בבאנרים בהם רואים שפן (למען ההגינות מדובר בארנב), המנסה לצאת מגבולות הבאנר כאשר המסר העומד במרכז הקמפיין: באינטרנט אל תהיה שפן ניסיונות, הצטרף למקצוענים! הקמפיין עלה באמצעות גיתם BBDO בהשקעה של כ-1.3 מיליון שקלים.
צילי בלקינד סמנכ"ל השיווק של 013 נטוויז'ן: "מטרת הקמפיין להעביר מסר לציבור הגולשים כי 013 נטוויז'ן היא החברה היחידה המשלבת יצירתיות וחדשנות יחד עם ניסיון רב בתחום האינטרנט אשר יוצר חווית גלישה יוצאת דופן. 013 נטוויז'ן מעמידה את הגולש במרכז ומעניקה לו שירות מקצועי, איכותי ושירותי כאחד". בהתייחס לשימוש בארנב ציינה בלקינד כי: "כיום במדינת ישראל, מזוהה הארנב שכולנו מכירים (הלוקח חלק גם בקמפיין) כשפן. ועל-כן, בקמפיין רחב מימדים שכזה לא הייתה ברירה אלא לעשות שימוש באייקון מוכר. חשוב לציין כי נעשו ניסיונות להשיג טאלנט ממשפחת השפנים אך ניסיונותינו העלו גזר מכיוון ששפנים לבנים אינם כלל קיימים בארץ ואף דומים יותר לאוגרים".
קרדיטים גיתם BBDO:
מיכל דבורצקי - משנה למנכ"ל; גיא בר - סמנכ"ל קריאטיב; ליאור רז - מנהל קריאטיב אינטרנט; גיא פורה - מנהל פיתוח עסקי אינטרנט; ניהול לקוח - ענבל גולן, נעמה רתם ודנה טוביש; תקציבאות - עמית אלתר; הפקה - נגה שגיא ועומר קנדל; פלנינג - לילי אהרון.
סטודיו:
ארט: גל שקדי, איתי סנדובסקי ויובל קפסוטו; קופי - ענת סגל; מתכנת - גיא אלטמן; אוסנת עבודי - מנהלת סטודיו.
קרדיטים ב-013 נטוויז'ן
צילי בלקינד - סמנכ"לית שיווק 013 נטוויז'ן; טלי שמואלי - מנהלת שיווק אינטרנט; רויטל זומר - מנהלת תקשורת שיווקית; חגית אציל-כהן - מנהלת פרסום.