X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪

HP ProCurve, חטיבת התקשורת של HP, מקדמת את חזון תשתית התקשורת הגמישה (Adaptive Network) - עם השקת סדרה חדשה של מתגים למרכזי מחשוב ותוכנת ניהול מתקדמת, כמו-גם הצגת יוזמה גלובלית חדשנית להרחבת שיתופי הפעולה הטכנולוגיים בתחום.
זאת, במטרה לאפשר לארגונים להתמודד טוב יותר עם אתגרים משתנים, תוך שיפור היעילות והתפוקה של יישומי הרשת. בכך יוכלו לקוחות החברה להפחית הוצאות, לצמצם את רמת הסיכון ולהזניק את הצמיחה העסקית.
היוזמה החדשה - HP ProCurve Open Network Ecosystem - HP ProCurve ONE - הינה שיתוף פעולה גלובלי רב-ארגוני, במטרה להעצים את יעילות וביצועי היישומים הפועלים על תשתית HP ProCurve. ליוזמה נרתמו חברות טכנולוגיה מובילות בתחומן, ובראשן: מיקרוסופט, Avaya, McAfee, F5 ו-Riverbed.
שיתוף הפעולה בפיתוח יישומים באינטגרציה מלאה עם תשתית התקשורת הפתוחה של HP ProCurve, תאפשר ללקוחות שליטה טובה יותר ביישומים, בשירותי ברשת ובמשתמשים - תוך שמירה על מתאם בין שירותי התשתית הטכנולוגית לבין הצרכים העסקיים.
HP ProCurve והשותפות בתוכנית, יפעלו יחדיו כדי לספק ללקוחות אבטחה מקיפה יותר, ניהול רשת פשוט ומתקדם יותר, ביצועים טובים יותר של מרכזי המחשוב, וכן כדי לאפשר ללקוחות להטמיע פתרונות VoIP מתקדמים.
בנוסף השיקה HP ProCurve חבילת פתרונות חדשה למרכזי מחשוב, שפותחה במלואה בהתאם לחזון התשתית הגמישה (Adaptive Infrastructure) של HP. כחלק מכך, הוצגה תוכנת HP ProCurve Data Center Connection Manager, שמסייעת לייעל את פעילותם של מרכזי מחשוב מהדור הבא, באמצעות אוטומציה של ניהול משאבי תקשורת ושרתים, הן בסביבה מסורתית והן בסביבה וירטואלית.
עוד כוללת החבילה את סדרת המתגים החדשה HP ProCurve 6600, ובה חמישה מתגים מתקדמים לשרתי להב, שמספקים ניהול ותחזוקה פשוטים תוך שמירה על תאימות עם מתגים מסדרות HP ProCurve 5400 ו-HP ProCurve 8200. המתגים החדשים מביאים לחיסכון בצריכת האנרגיה ומאפשרים ויסות יעיל של הטמפרטורה במרכזי המחשוב, באמצעות כיבוי מבואות (Ports) שאינן בשימוש ומערכת מתקדמת לניהול זרימת אוויר.
מריוס האס, סגן נשיא בכיר ומנהל HP Procurve, מסר כי "HP ProCurve איחדה כוחות עם החברות המתקדמות והמובילות בעולם, כדי לסייע ללקוחות להתמודד עם השינויים בסביבה העסקית. שיתוף הפעולה החדשני יעמיד לרשות הלקוחות כלים חזקים ומתקדמים, בעלי ערך עסקי גבוה, שיעזרו להם למצות את מרב היכולות של יישומי הרשת שלהם".

תאריך:  27/01/2009   |   עודכן:  27/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il