X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, תעלה בימים הקרובים בפעילות ייחודית לגולשי האינטרנט. מדובר בתחרות אינטראקטיבית שתיקרא Mega Challenge - המציבה אתגר לגולשים והוא להוכיח כי הם מהירים כמו האינטרנט.
במסגרת התחרות, תזמין בזק בינלאומי את גולשי האינטרנט להעלות סרטוני וידאו, בהם הם מבצעים פעולות במגה מהירות. "הדיבור המהיר ביותר", "לבישת הבגדים המהירה ביותר" "תיקון התקר המהיר ביותר" ועוד כיד הדימיון הטובה. הסרטונים האהובים ידורגו על-ידי הגולשים במיניסייט ייעודי שיוקם ב-FLIX תחת הכתובת bezeqint.flix.co.il והסרטון שיקבל את מרבית קולות הגולשים יזכה ב-50,000 שקלים במזומן.
פעילות זו של החברה, השמה את גולשי האינטרנט במרכז, ממשיכה את האסטרטגיה התקשורתית אותה היא מובילה בחודשים האחרונים, תחת הסלוגן "האינטרנט זה אתם. אנו כאן כדי שתוציאו ממנו יותר". לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "בזק בינלאומי מפנה את הזירה הפרסומית לגולשי האינטרנט; הם במרכז, מעורבים יותר ונהנים יותר ואנחנו כחברה המתמחה ומובילה באינטרנט, דואגים שזה יקרה".
לאחרונה, העלתה בזק בינלאומי את "טקס פרסי האינטרנט", בו נתנה לגולשי האינטרנט הזדמנות לבחור ולהוקיר את היוצרים הגדולים ברשת - הבלוג הטוב ביותר, הלהקה הטובה ביותר ועוד. וכן, יצרה שלט חוצות באורך 200 מטר לשימוש העוברים והשבים לכתיבת מסרים, בדומה לעולם האינטרנט.
התחרות האינטראקטיבית שתועלה באמצעות חברת האינטראקטיב D-SAY, תלווה החל מהשבוע הבא בקמפיין טלוויזיה, רדיו ושילוט, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, ובהיקף של כשני מיליון שקלים.

תאריך:  28/01/2009   |   עודכן:  28/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מורן בבאי
- הודעה מטעם חברת לדיקו
שלומית ממן
- הודעה מטעם הפורום לביטול חוק ההסדרים
אושרת בן-שמשון
- הודעה מטעם דלק ישראל
דוד רוטנר
- הודעה מטעם יד שרה
רויטל ועקנין
- הודעה מטעם בנק דיסקונט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il