X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SG אלקטרוניקה
▪  ▪  ▪

מקרן ה-Pico מרגש בזכות השילוב בין מזעריות גודלו ובין יכולתו להפיק תמונת מסך גדולה ואיכותית החל מ-6" ועד 60". Optoma הינה החברה המובילה בחדשנות ובפרסים שקיבלה על מקרנים דיגיטאליים.
למרות גודלו ומשקלו הנמוך (לעיתים נמוך יותר ממצלמה דיגיטאלית או (smart phones ה-Pico יאפשר למשתמש להציג תמונה בגודל של עד 60" בכל מקום ובכל זמן, בזכות יכולתו להתחבר למכשירי המדיה הניידים-אישיים: נגני מוזיקה, טלפונים סלולאריים, iPod, מצלמות ועוד. הסוללה המזינה את ה-Pico הונדסה לתפעול מיידי, עבור קהל הצרכנים המתאפיין בתנועה מתמדת. חוזקה הנדיר, מאפשר לצפות בסרט ללא הטענה או במצגת מלאה תוך כדי פגישה.
מקרן זה הוא הראשון מסוגו בעולם שנתמך על-ידי טכנולוגיית ההקרנה המובילה בעולם - DLP המאפשרת הפקת תמונה איכותית, ועל טכנולוגית הארה מסוג LED המאפשרת עוצמת אור חזקה בהספק נמוך. שילוב טכנולוגיות אלו מאפשר למקרן ה-Pico להציג רמת ניגודיות של 1000:1 ובתוספת הרמקול המובנה מתקבלת למעשה מערכת קולנוע מזערית בכף היד.
שי מנחם, מנהל השיווק של SG מוסר: "בשנים האחרונות, קיימות בשוק הגאדג'טים והטכנולוגיה שתי מגמות מנוגדות: מחד, ככל שהמכשיר קטן וקל יותר, כך הוא מתקדם יותר. מאידך, אל מול מזעריות המכשיר, יש שאיפה לתצוגה גדולה וחדה יותר של התוכן. ה-Pico הוא הפתרון המושלם למגבלת גודל המסך. הצרכן יכול לקבל את האיכות מבלי להתפשר על גודל ומשקל. בזכות היכולת של מקרן ה-Pico להתחבר לכלי המדיה האישיים השונים, הוא יכול להציג תמונה גדולה ואיכותית של כל התכנים הנישאים במכשיר הקטן".
את ה-Pico ניתן להשיג ברשתות השיווק. מחיר מומלץ לצרכן - 2,100 שקל.
Optoma:
Optoma הינה החברה המובילה בעולם בעיצוב וייצור מקרנים עבור העולם העסקי, האקדמי והקולנוע הביתי. מוצרי Optoma זוכים להערכה רבה בכל העולם ובפרסים שונים במיטב המגזינים, המקרנים נבנו במלאכת מחשבת על-מנת לספק תמונות ברורות כקריסטל ובאיכות ללא תחרות, זאת על-ידי יישום טכנולוגיית DLP המתקדמת והחדישה ביותר של Texas Instruments, יחד עם התמחות בהנדסה אופטית מתקדמת, ומסירות לאיכות מוצר עילאית. לקבוצת Optoma, מטות באירופה, בארה"ב ובאסיה.
SG אלקטרוניקה:
SG הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום יבוא ושיווק מוצרי אלקטרוניקה בידורית, מאז הקמתה בשנת 1972. החברה זכתה למוניטין רב כיבואנית מערכות קולנוע ביתי, טלוויזיות, LCD, רמקולים לבית ולרכב, מערכות בתים חכמים ומערכות הקרנה לשוק הפרטי והמוסדי תוך מתן דגש על איכות המוצרים והשירות. השילוב בין האמינות, השירות האיכותי והמקצועיות מתאפשרים הודות לידע והניסיון העשיר שצברה החברה בתחום במשך שנות פעילותה הרבות. החברה היא הנציגה הבלעדית בישראל של החברות הבאות: Yamaha, Clarion, Thomson, Sherwood, Magnat, Skyworth, Proficient, Control4 Wharfedale, Gemel Optoma, Niles, Canton, Meta, Infocus, Ranger, Mission.
לפרטים נוספים: www.sge.co.il

תאריך:  03/02/2009   |   עודכן:  03/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il