X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בן-ציון ציטרין יועץ אסטרטגי-תקשורתי ציטרין גרופ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם משרד פרל כהן צדק לצר
▪  ▪  ▪
עו"ד אורן רכס [צילום: יח"צ]

משרד עורכי הדין ועורכי הפטנטים פרל כהן צדק לצר התמזג עם הפירמה המשפטית של רכס פטנטים בראשותו של עו"ד ועורך פטנטים (עו"פ) אורן רכס.
פרל כהן צדק לצר, המתמחה בקניין רוחני, במשפט מסחרי ובליטיגציה ומייצג בעיקר חברות טכנולוגיות, ביו-טק ואינטרנט, ומשקיעים בחברות אלו, כולל צוות גדול של עורכי פטנטים.
המיזוג עם משרד רכס פטנטים יגדיל את מספר השותפים ואנשי הצוות המתמקדים בתחום הפטנטים ויגדיל את מגוון השירותים שהמשרד הממוזג יכול לספק ללקוחות שתי הפירמות, המיזוג נכנס לתוקפו בימים אלה.
משרד פרל כהן צדק לצר ממוקם במקום ה-16 ברשימת עורכי הדין הגדולים של דן אנד ברדסטריט לשנת 2008, אחרי שטיפס 4 מקומות מהמקום ה-20. במשרד 55 עורכי דין ובסך-הכל 143 עובדים מהם 26 שותפים. בעקבות המיזוג הצטרפו למשרד חמישה מאנשי רכס פטנטים, כך שמספר העובדים בפרל כהן צדק לצר גדל מאז עודכנה רשימת דן אנד ברדסטריט לסוף 2008. המשרד, הנמנה עם שלישיית הצמרת של משרדי עורכי הפטנטים בישראל, פועל ממשרדים בהרצלייה, חיפה, ניו-יורק ובוסטון.
רכס הינו עו"ד ועו"פ שהוסמך כעורך-דין ישראלי ב-1993, כעורך פטנטים בישראל בשנת 2000 וכעורך פטנטים בארצות הברית בשנת 2004. רכס שימש בעבר כעורך פטנטים בחברת אפלייד מטיראלס ישראל, ומייצג חברות כגון: ביגבנד נטוורקס, קרניקס נטוורקס, ומוטורולה סמי קונדקטורס ישראל. רכס הוא המחבר של הספר "סודות מסחר והגבלת עיסוק". רכס הינו יליד 1966 (ארה"ב) והוא נשוי ואב ל-3 בנים.
עו"ד ועו"פ רכס מתמחה בעריכת פטנטים ובהליכים מורכבים מול משרד הפטנטים האמריקני, ובהליכים משפטיים בתחום הקניין הרוחני בתחומי המוליכים למחצה, וידאו, אלקטרוניקה, אופטיקה, ציוד רפואי, מחשבים, אינטרנט ותקשורת.
עו"ד ועו"פ רכס הוא בעל תואר בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון ובוגר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. בצוות של רכס נמצא גם אלון גן, עורך פטנטים, בוגר פרויקט מסלול תלפיות למצטיינים.
לדברי עו"ד זאב פרל, שותף מנהל במשרד, המיזוג עם עו"ד רכס הוא פועל יוצא טבעי של מדיניות הפירמה לחיזוק היכולות המקצועיות ורמת השירותים הגבוהה בארץ ובארה"ב שהפירמה מספקת ללקוחותיה.
"זהו המשך טבעי למיזוגים שעשינו בשנת 2007 עם משרדו של חיים רביה, ובשנת 2008 עם משרד מילר שרצקי בחיפה ועם עו"ד סיבלי רפרט בבוסטון. עו"ד ועו"פ רכס מהווה חיזוק משמעותי למשרדנו ויסייע לנו להרחיב ולהעמיק את השירותים שאנו מציעים ללקוחות. הניסיון שרכס מביא מהתעשיה הינו משמעותי ביותר עבורנו שכן רבים מאיתנו עבדו בחברות טכנולוגיה או בצמוד אליהן במשך שנים רבות".
בהודעה ללקוחות המשרד נאמר, כי המיזוג מגדיל את צוות המומחים המקצועי של הפירמה. עו"ד ועו"פ רכס אמר, כי המיזוג יניב פרי ללקוחות שני המשרדים שייהנו מהרחבת סל השירותים והשירות המשפטי המקצועי בתחומי הקניין הרוחני, משפט מסחרי, משפט אינטרנט והליטיגציה.
רכס ועובדיו יישבו במשרדי פרל כהן צדק לצר בהרצליה.

תאריך:  08/02/2009   |   עודכן:  08/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שטרן אריאלי
- הודעה מטעם רשת מרפאות כללית רפואה משלימה
ועד מתיישבי גוש קטיף
- הודעה מטעם ועד מתיישבי גוש קטיף
לילך רז
- הודעה מטעם פרוטיאה בכפר
עדנה דור-און
- הודעה מטעם המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
עמירם פליישר
- הודעה מטעם מזרחי טפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il