רשת האופנה קרוקר, יוצאת בקמפיין פרסום חדש, שעליו ממונים משרד קארט מדיה 1 ומשרד א.מ.ן ויינר שיטפל ביחסי הציבור. קמפיין הפרסום, שעלותו כארבעה מיליון שקלים יציג את הקולקציה החדשה של קיץ 2009 (אותו צילם צלם האופנה גולי כהן) ויחשוף לוגו מחודש של הרשת.
כמו-כן, רשת האופנה קרוקר תשיק להקת רוק צעירה שחבריה נבחרו בקפידה. הלהקה תצא לסיבוב הופעות ארצי בסמוך לחנויות הרשת ותחפש זמר וזמרת ליווי נוספים. כשיצטרפו, תצא הלהקה לסבב הופעות בנקודות קרוקר בחו"ל (איטליה, צרפת אנגליה ועוד) ותציג בין היתר את הקולקציה החדשה.
אלבום הבכורה של הלהקה יושק יחד עם הקטלוג של הקולקציה החדשה, שבו יופיעו דוגמנים מהשורה. כמו-כן, סבב ההופעות יסוקר ויצולם באתרי ווידיאו שונים שיצאו מתוך האתר הרשמי של קרוקר.
לאחר 25 שנה בתחום האופנה, קרוקר משנה את פניה, כפי שמתארת אתי לוי מייסדת קרוקר: "העונה, הרצון של קרוקר הוא להעניק ללקוח חווית קנייה מיוחדת. מלבד קולקציה אופנתית, הלקוח יוצא עם דיסק הלהקה בחינם. כך, הלקוח מקבל יחס אישי ואותנטי ממש כמו הקולקציה החדשה".