X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת הי-טק
▪  ▪  ▪

מכללת הי-טק, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס, בשיתוף עם חברת Trainologic, הודיעו על פתיחת קורסי פיתוח תוכנה בסביבת ג'אווה בתנאים אידיאלים לאנשי תוכנה שפוטרו מעבודתם. על-פי תוכנית הלימודים שמציעות מכללת הי-טק וחברת Trainologic, המרכזת את תחום לימודי הג'אווה במכללת הי-טק, יוצע למפוטרים ומחפשי עבודה לקבל הכשרה בתחום הג'אווה, הכשרה אשר תעשיר ותעצים את תחומי הידע שלהם. את תוכנית הלימודים יובילו גל מרדר, המנהל את תחום הג'אווה במכללת הי-טק ושימי בנדיאל, שניים מן המומחים הטובים בישראל בתחום הג'אווה.
במסגרת הקורס יוכלו הלומדים לשלם מחיר מופחת משמעותית ב-24 תשלומים ללא ריבית. בנוסף לכך, תסייענה החברות למפוטרים לרשום את הוצאת הקורס כמוכרת במס (לשלם את הקורס משכר הברוטו). ההכשרה שמציעות מכללת הי-טק ו-Trainologic תיערך ב-10 ימי הדרכה אינטנסיטיביים עם כיתת תרגול לאחר הלימודים (Boot Camp) ובנוסף חמישה ימי התמחות בתחום ספציפי לפי בחירת התלמיד. הקורס יכלול לימוד מגוון טכנולוגיות מתקדמות הנחשבות לאטרקטיביות ביותר בשוק היום.
בנוסף להכשרה יספקו מכללת הי-טק וחברת Trainologic ללומדים חברת השמה, אשר תלווה את הנרשמים מיום הרישום לקורס, תסייע בכתיבה נכונה של קורות חיים ובחיפוש מקומות עבודה רלוונטיים. בנוסף לכך, יועץ מס ייפגש עם הנרשמים ביום פתיחת הקורס ויסייע להם לבצע את תהליך ההכרה בהוצאה על הקורס.
לדברי יוסי לחמיש, מנכ"ל מכללת הי-טק, "בעקבות המצב הכלכלי הקשה נפלטים לשוק אלפי מפתחי תוכנה בחודשים האחרונים. מפתחים אלו מתחרים על מספר מצומצם יחסית של משרות פנויות בתחום פיתוח התוכנה. באמצעות העשרת תחום ההתמחות של העוסקים בפיתוח תוכנה נפתחות אפשרויות חדשות נוספות. העמקת הידע של המפתח הופכת אותו לכזה המייצר ערך רב יותר לארגון בו הוא עובד ועל כן הופכת אותו אטרקטיבי יותר עבור הארגון".
"תנאי הקורס מאפשרים לקבל קורס איכותי ממוסד מוביל בעלות נמוכה משמעותית ובתנאי תשלום מאוד נוחים. בנוסף לכך נסייע כמובן באיתור מקומות עבודה לבוגרים ובסיוע נוסף ככל שיידרש. ידע הוא כוח. מטרת הקורס הוא להעניק למפוטרים נכס בעל ערך מוסף הדורש השקעה ואנו מקלים עליהם בביצוע ההשקעה", אמר גל מרדר, מנהל תחום ג'אווה במכללת הי-טק.
אודות מכללת הי-טק
מכללת הי-טק, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס, הינה מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל ללימודי טכנולוגיית המידע והאלקטרוניקה. המכללה הינה מרכז הדרכה מוסמך ומאושר על-ידי יצרניות התוכנה והטכנולוגיות המובילות והנפוצות בעולם: Microsoft, Sun, Check Point, Citrix, Texas Instruments, Novell, Vmware Oracle. בנוסף, מציעה המכללה מגוון רב של קורסים בתחומים נוספים כגון: הנדסה, ואלקטרוניקה,UNIX ,LINUX, תקשורת, Security פיתוח, רשתות, אינטרנט, שיווק לתחום ההייטק, Multimedia ועוד.
מכללת הי-טק שמה דגש מיוחד על מגוון, חדשנות טכנולוגית ואיכות ההדרכה על מרכיביה השונים. מכללת הי-טק היא שותפה זהב של מיקרוסופט, ונבחרה על-ידי מיקרוסופט העולמית, שש שנים ברציפות, למכללה האיכותית והגדולה בישראל, וכל זאת בזכות הקפדה רבה על כל מרכיבי ההדרכה: מרצים מן השורה הראשונה בעלי ניסיון מעשי רב, סביבת לימוד מושלמת, מערכי הדרכה ועוד. המכללה מכשירה למעלה מ-12,000 אנשי הייטק בשנה. מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ, ג'ון ברייס הדרכה בע"מ, ומכללות הי-טק מדיאטק (2002) בע"מ, הנן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ, והן חלק מקבוצת מטריקס.
אודות Trainologic
Trainologic מתמחה בשיפור והרחבת היכולות ההנדסיות של מפתחים ושיפור איכות התוכנה. Trainologic מספקת ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה בתחום פיתוח התוכנה, הכולל הדרכה, יעוץ ושירותי פיתוח (באתר הלקוח ומחוצה לו). החברה מנוהלת על-ידי קבוצת מומחים בעלי ניסון מצטבר של עשרות שנים בפיתוח תוכנה, תכנון ארכיטקטורת תוכנה וניהול פרויקטי תוכנה. לקבוצת המומחים ניסיון יוצא דופן בשוק התוכנה הישראלי הכולל אספקת שירותים ליותר ממאה חברות תוכנה במהלך השנים האחרונות. בין לקוחותיה חברות סטארט אפ וחברות ענקת, דוגמת בנק הפועלים, HP, אמדוקס, מוטורולה, רדויז'ן, TTI, פינוטק, קומברס, סאפ, מוטורולה, וחברות רבות נוספות.

תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il