X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪
ציורה של עליזה אולמרט [צילום: יח"צ]

עשר שנים לתערוכה האמנות הגדולה ביותר בישראל שמהווה מקור מימון מרכזי של הועד למלחמה באיידס, על-מנת לסייע למחקר האיידס, להצלת חולים, להקלה על סבלם ולהסברה שתצמצם את ממדי התופעה.
התערוכה מוקדשת לזכרה של הגברת לאה רבין ז"ל, שהייתה מהראשונות לתמוך ולפעול למען הגברת המודעות לנושא.
לתערוכה יוקרתית זו, נרתמו למעלה מ-500 מאמני ישראל המובילים ביחד עם האמנים חדשים והמבטיחים. אמנים אלו, תורמים באופן מלא את פרי יצירתם, כישרונם ואהבתם למען פעילות חשובה זו. רבים מן האמנים תורמים מידי שנה כדרך קבע, את יצירותיהם הטובות ביותר. ההכנסות הן קודש למען הוועד למלחמה באיידס.
דני דנקנר יו"ר בנק הפועלים וצבי זיו מנכ"ל בנק הפועלים יארחו את צמרת המשק הישראלי, המגיעה כבכל שנה להתרשם, ליהנות ולתרום.
דני דנקנר, יו"ר בנק הפועלים אמר: "אנחנו מתרגשים וגאים לקיים את תערוכת העשור בבניין הנהלת בנק הפועלים, שרואה עצמו מחויב ליצירת השילוב בין העולמות העסקיים, אומנותיים לבין התרומה לקהילה באופן שמייצר עניין, הזדהות ושיתוף פעולה פורה. אנחנו מודים לאמנים שתרמו מיצירותיהם, לאספנים, לגלריות ולכל מי שנרתם למען מטרה נעלה זו".
צבי זיו, מנכ"ל בנק הפועלים אמר: "במערכה על המלחמה באיידס נרשמו הישגים רבים, ביניהם עליית המודעות למחלה ולגורמיה, פיתוח תרופות המעכבות ומאיטות את התפתחות המחלה. אנו בבנק הפועלים, רואים עצמנו מחוייבים להמשך הסיוע, במגמה לצמצם את תופעת האיידס ולהקל על סבלם של הנשאים והחולים ולפעול למען חברה תומכת ומקבלת עבורם. אבקש להודות לאמנים שתרמו, בלעדיהם כל היופי החשוב הזה לא היה מתקיים".
בישראל ידוע כיום על יותר מ-5,000 בני אדם הנושאים בגופם את נגיף האיידס, ביניהם, נשים ילדים וגברים. למרות מאמצי ההסברה והגברת המודעות, המחלה ממשיכה להפיל קורבנות ובכל שבוע מתגלים נשאים חדשים של הנגיף.
השנה נזכור את ד"ר גדעון הירש ז"ל, שהוביל את הוועד למלחמה באיידס בחמש השנים האחרונות. מאז שקיבל את התשובה החיובית ל-HIV, לפני כשני עשורים, הוא ניצב בחזית המאבק בסטיגמה ושימש כמופת לאקטיביזם חברתי, אומץ לב וניצחון על המוסכמות החברתיות של תפיסת המחלה והחיים עמה. הוא פעל למען זכותם של כלל החיים עם HIV לנהל את חייהם בסביבה סובלנית, עם הטיפול התרופתי הטוב ביותר וללא פחד. המלחמה שלו למען זכויות הנשאים לצד תרומתו הגדולה להגברת המודעות למחלה, הצליחו לחולל שינוי של ממש בתפיסה הציבורית של הנושא בארץ.
יונתן קרני, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס אמר: "אני מבקש להודות למאות האמנים שהתגייסו גם השנה ותרמו את יצירתם לטובת קידום המאבק באיידס. תערוכת האמנות הישראלית שבנק הפועלים מעניק לה חסות ומארח, בנדיבות רבה, הפכה למסורת מפוארת שמאפשרת לוועד למלחמה באיידס להמשיך בפעילותו הרבה למען אלפי האנשים בישראל שחיים עם HIV ולמען מאות אלפי הצעירים שניתן למנוע את הדבקתם".
בין האמנים המציגים ניתן למצוא את מאיר פיצ'חזדה, מנשה קדישמן, זיו קורן, גלעד קידר, ניר הוד, הרולד רובין, רות שלוס, קרן שפילשר, רזיה גרשון, רפי דייגי, עליזה אולמרט, גלעד קידר, לאה ניקל, ורדי כהנא, סמי די, יובל שאול, עופר ללוש, ציבי גבע, יובל שלגי, עדי אורני, דוד תדמור, יגאל שתיים, משה שי, רון קדמי, אלעז סלונים, שירה סגול, מיטל כץ מינרבו, בועז טל, יסמין רונאל ועוד רבים וטובים.
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במוצ"ש 28.02.09 בין השעות 23:00-19:00, בבנין ההנהלה של בנק הפועלים ברחוב יהודה הלוי 63 תל אביב.

תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מלי כהן-ברייר
- הודעה מטעם קבוצת דנאל
יעקב אברמוביץ
- הודעה מטעם מיקרוסופט
אורלי פרומר
- הודעה מטעם אוניברסיטת תל-אביב
שי שנקמן
- הודעה מטעם מכללת הדסה ירושלים
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת אופיר טורס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il