X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת יוראנד
▪  ▪  ▪

(Eurand N.V. (NASDAQ: EURX, חברת תרופות אתית המפתחת, מייצרת וממסחרת מוצרי פארמה וביופארמה משופרים המבוססים על טכנולוגיות הפארמה הקניינות שלה, הודיעה היום שחברת יוראנד חתמה על שלושה הסכמים חדשים למסחור, מתן רישיונות והספקה של הפורמולציה החדשה שלה לשחרור מושהה (ER) של התרופה להרפיית שרירים cyclobenzaprine HCl. התנאים הכספיים לא פורסמו.
שותפי הפארמה הבאים ימסחרו את המוצר, בכפוף לבדיקה ואישור של הרגולאטורים, במדינות הבאות:
  • טורקיה - Nobel Ilac A.S.
  • ישראל - PharmaSwiss SA.
  • דרום אפריקה - Adcock Ingram.
"הסכמים אלה הם ציון דרך חשוב בהתרחבות של הענקת הזיכיונות ל-cyclobenzaprine ER על-ידי יוראנד לאזורים חדשים", אמר ג'ון פרייהר, הסמנכ"ל המסחרי של יוראנד.
כפי שהוכרז באוגוסט 2008, יוראנד חתמה על הסכם רישוי והספקה עם Daewoong Pharmaceuticals Co. Ltd, חברת תרופות דרום קוריאנית מובילה. לפי תנאי ההסכם, Daewoong, תמסחר את cyclobenzaprine ER בדרום קוריאה, בכפוף לאישור של הרגולאטור.
cyclobenzaprine ER, שפותחה תוך שימוש בטכנולוגיה Diffucaps(R) החדשנית של יוראנד, היא תרופה להרפיית שרירים בעלת פעולה מרכזית שמותווית כתוספת למנוחה להקלה על התכווצות שרירים הקשורה למחלות חריפות וכואבות של שרירי השלד. Cephalon משווקת את המוצר בארה"ב תחת שם המותג Amrix(R). Cyclobenzaprine ER זמין להענקת רישיונות בכמה מדינות אחרות.
אודות Nobel Ilac
Nobel Ilac A.S. (נובל) היא אחת מחברות התרופות המובילות בטורקיה עם אסטרטגיות שיווק ומכירה מצליחות בשוק המקומי והבינלאומי, הנתמכות בשילוב אנכי של פיתוח וייצור API (רכיבים פעילים בתרופות) ותרופות. סל המוצרים של נובל כולל תרופות בפיתוח/ייצור עצמי, תרופות ברישיון עצמי ומוצרים ללא מרשם. נובל היא גם אחת מיצואניות התרופות העיקריות בטורקיה. עם 2200 עובדים בחברות הבת שלה ב-15 מדינות, נובל בולטת במבנה הגלובלי שלה, שבאמצעותו היא מציעה את השירותים והמוצרים האיכותיים שלה כפי שהיא עושה בטורקיה. למידע נוסף, www.nobel.com.tr/en.
אודות PharmaSwiss SA
PharmaSwiss SA, שנוסדה בשנת 2000 והמרכז שלה בצוג, שווייץ, מציעה ייצוג צד שלישי מלא של תרופות מסוימות או סלי מוצרים מתוצרת חברות פארמה וביוטק העוסקות במחקר, כולל רישום תרופות, קידום, מכירות, ציות ומעקב אחר תופעות לוואי. היא מייצגת כמה חברות עילית כגון: Amgen, Bristol-Myers Squibb, Wyeth Pharmaceuticals, Ipsen, Astellas Pharma, Eli Lilly, Ferring. PharmaSwiss פועלת כיום בסרביה, קרואטיה, סלובניה, פולין, המדינות הבלטיות, הרפובליקה הצ'כית, הונגריה, רומניה, בולגריה, סלובקיה, אלבניה, יוון, טורקיה וישראל. במהלך 2008, PharmaSwiss החלה לפעול בהונגריה, רומניה וטורקיה, וב-2009 בפולין. תוכניות הפיתוח לשנים הקרובות כוללות גם כניסה לרוסיה למדינות חבר העמים. לחברה יש קרוב ל-600 עובדים והשיגה מחזור של 132 מיליון יורו ב-2008. למידע נוסף בקרו באתר www.pharmaswiss.com.
אודות Adcock Ingram
Adcock Ingram היא חברת תרופות מובילה בדרום אפריקה עם היסטוריה של 117 שנים של הוספת ערך לחייהם של מיליוני אנשים בדרום אפריקה. לחברה יש מגוון רחב של מוצרי מרשם, גנריים וללא מרשם והיא גם מספקת ציוד מציל חיים לבתי חולים, ומוצרי ושירותי אבחון. המבחר הרחב של מוצרים עם ובלי מרשם ממחקר מקורי ותרופות גנריות גדל לאחרונה עם הוספתן של תרופות נוגדות רטרו גנריות. מתקני המחקר והפיתוח הפנימיים של החברה מאושרים על-ידי המועצה לפיקוח על תרופות של דרום אפריקה וקיבלו הסמכה של ארגון הבריאות העולמי. החברה מרחיבה את נוכחותה באפריקה שמדרום לסהרה ובשווקים בינלאומיים. למידע נוסף, בקרו באתר www.adcock.co.za.
אודות יוראנד
יוראנד היא חברת תרופות אתית המפתחת, מייצרת וממסחרת מוצרי פארמה וביופארמה משופרים המבוססים על טכנולוגיות פורמולות התרופות הקניינות שלה. ארבעה מהמוצרים של יוראנד אושרו על-ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני מאז 2001, ויש לה מוצרים פוטנציאליים בתהליכי פיתוח עבור עצמה ועבור שותפיה. הפלטפורמות הטכנולוגיות שלה כוללות שיפור הזמינות הביולוגית של תרופות בעלות מסיסות נמוכה, פרופילים של שחרור בהתאמה ספציפית, פורמולציות למיסוך הטעם של טבליות מתפרקות אוראליות (ODT) וצימוד תרופות.
יוראנד היא חברה גלובלית עם מתקנים בארה"ב ובאירופה. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של יוראנד בכתובת www.eurand.com.

תאריך:  18/03/2009   |   עודכן:  18/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il