חברת גליל האופק מחדירה בימים אלה לשוק הישראלי אמצעי פרסום חדשני: פרסום על-גבי גלילי חשבוניות של קופות רושמות. השיטה, שנרשמה על-ידי החברה כפטנט, יוצרת מדיום חדש למפרסמים, והיא נכנסת בימים אלה לרשתות השיווק והמזון, תחנות דלק ואף לרשתות הפרטיות.
הפרסום מודפס בצבע מלא. מצד אחד החשבון הרגיל ללקוח ומן הצד האחר הפרסום. בכל גליל רצועה שחוזרת על עצמה 160 פעמים, כשבכל רצועה שבע קוביות פרסום. חלק משטח הפרסום נתרם על-ידי גליל האופק לטובת הקהילה.
מדובר בשיטה פרקטית וזמינה לכל עסק במדינה, החושפת את הצרכן השבוי למידע אטרקטיבי ומעניקה למפרסם אין סוף אפשרויות, כמו מבצעים, הגרלות, שיתופי פעולה, שוברי מתנות והנחות, קידום מכירות ועוד.
שיטת הפרסום החדשה תעלה בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן: "גליל האופק - פרסום שמתגלגל אל כולם" במודעות בעיתונות הארצית, פרסום על-גבי אוטובוסים ורדיו. הפרסום יבוצע באמצעות מחלקת גרפיקה, שיווק ופרסום של החברה, המנוהלת על-ידי אליאב שרביט, בעל ניסיון רב בתחום הפקות, צילום, פרסום וגרפיקה.
לדברי אורטל קינן, מבעלי החברה: "שיטת הפרסום הזו מתאימה לכל עסק, ללא שום קשר לגודלו, היא זולה יחסית ומעניקה למפרסם הזדמנות לחשיפה ייחודית, שלא הייתה קיימת בשבילו ומעניקה לו מקפצה אדירה בנקודות הקנייה, שטח המכירה".
אודות החברה והיזמים:
חברת גליל האופק (2008) הוקמה על-ידי אורטל קינן, לשעבר מנהלת תחום סלקום בחברת זמן אוויר, ושמה לה למטרה להיות חברה בעלת אופק פרסום מוביל, תוך הקפדה על מיקוד ופילוח המותאם אישית לצורכי המפרסם, עם דגש על חשיפה בפריסה המתבקשת. החברה מאמינה במתן הזדמנות שווה לכל בית עסק, ללא קשר לנפח פעילותו או מיקומו ובנתה פלטפורמה עסקית שיכולה לתת הזדמנות לחשיפה רחבה, חדשנית וייחודית לכל עסק, ללא קשר לגודלו או יכולתו הכלכלית.