X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מדינטק
▪  ▪  ▪

חברת מדינטק זכתה במכרז של המוסד לביטוח לאומי לאספקת שירותי בקרת חשבונות רפואיים. ההסכם נחתם לתקופה של ארבע שנים, עם אפשרות הארכה לשלוש שנים נוספות. מול חברת מדינטק התמודדו במכרז החברות פמי וי.ת.ב.
המוסד לביטוח לאומי מפנה מדי שנה כ-15 אלף תובעים, לשם קבלת שירותים ואביזרים רפואיים וזאת בנוסף לטיפול בנפגעי איבה. היקף ההוצאה השנתית בגין אספקת שירותים אלה עומד על יותר מ-100 מיליון שקלים. לצורך כך המוסד רוכש שירותים מספקים רפואיים רבים ומגוונים: בתי חולים, קופות חולים, מוסדות שיקום, חברות לאביזרים רפואיים וספקים רפואיים פרטיים בארץ ובחו"ל.
המכרז יאפשר למוסד הביטוח הלאומי לקבל חבילת שירותים מרוכזת, הכוללת קליטה ממחושבת של כלל החשבונות הרפואיים והתיעוד שלהן מהספקים השונים, ביצוע בדיקה כספית של חשבונות אלו, עיבוד התיעוד רפואי של השירותים הניתנים לתובעים ובחינת הממצאים הרפואיים אל מול החשבוניות. כך, ישמר כל המידע באופן ממוחשב ו"חכם" במחשבי המוסד לביטוח לאומי, לטיפול יעיל ומקצועי יותר של ענייני ציבור המבוטחים. במכרז הושם דגש רב על איכות וכ-60% מהניקוד ניתנו על פרמטר זה.
המכרז נועד לשפר את השירות הניתן לתובעים, על-ידי קביעה ואכיפת סטנדרטים גבוהים לשירותים הניתנים על-ידי הספקים הרפואיים. הפרויקט יאפשר קיצור זמן ההמתנה לאספקת השירותים; בקרה עקבית ומקצועית על ההוצאות לשירותים אלו והבקשות למתן התחייבויות למימון הטיפולים השונים. זאת על-מנת להבטיח ניצול אופטימלי של כספי ציבור המבוטחים. ייעול העבודה יתאפשר בעיקר באמצעות מעבר לעבודה ממוחשבת ומרוכזת מול כלל הגורמים המספקים את השירותים הנ"ל למוסד.
לדברי דניאלה אפיק, מנכ"ל מדינטק, מדובר בפרויקט ייחודי בעל חשיבות ממעלה ראשונה. "אנו גאים שחברתנו נבחרה ורואים בכך הזדמנות לקחת חלק בהליך הייעול של הגוף הגדול במדינה המעניק שירותי רווחה ורפואה לכלל הציבור בישראל. מניסיוננו פרויקט שכזה יכול להביא לחסכון ניכר בהוצאות של המוסד לביטוח לאומי, תוך שמירה על רמה נאותה של השירותים הרפואיים וזמינותם; ובמקביל יביא לייעול משמעותי בשירות לאזרח".
אודות חברת מדינטק:
חברת מדינטק הוקמה בשנת 1999 ועיקר התמחותה הינה בבקרת חשבונות רפואיים ותאום אשפוז וטיפולים רפואיים אחרים אותם ממנות חברות הביטוח. החל משנת 2001, מדינטק הביאה לחברות הביטוח הנמנות על ציבור לקוחותיה, חסכון עקבי של 20% בממוצע, מסך ההוצאות הרפואיות שלהן.
ייחודה של חברת מדינטק היא בהתבססות על מערכת תוכנת מומחה ייחודית וייעודית, שפותחה על-ידה. התוכנה נמצאת בבעלותה הבלעדית של החברה וכוללת כלים המיועדים לייעול עבודתם ולבקרה מושכלת של הוצאות המבטחים, תוך שמירה על איכות הטיפול הרפואי ושיפור השירות למבוטח. הצוות המקצועי של חברת מדינטק אשר מפעיל את התוכנה, כולל אנשי מקצוע במספר תחומים: אנשי רפואה, בעלי מקצוע המתמחים במערכות מידע, כלכלה, מינהל רפואי ועוד.
חברת מדינטק המספקת את מגוון השירותים לעיל לחברות ביטוח ולגופים נתבעים, צברה במשך שנות פעילותה ניסיון ומומחיות ייחודים במתן וניהול השירותים המדוברים, ובין לקוחותיה נמנים חברות הביטוח המובילות בישראל.

תאריך:  19/03/2009   |   עודכן:  19/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידית שילוח
- הודעה מטעם שנקר
אורית סוליציאנו
- הודעה מטעם האוניברסיטה העברית
מיכל דותן-לוין
- הודעה מטעם תנועת המושבים
ענבר דרום-גוטר
- הודעה מטעם מרכז רפואי סורוקה
כרמית אורפז
- הודעה מטעם המרכז הרפואי הדסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il