הערב יעלה לאוויר קמפיין הטלוויזיה החדש של אופנת הגברים הצרפתית celio.
הקמפיין בכיכובו ובקריינותו של פרזנטור החברה, רז מאירמן, יעלה מהערב למשך חודש בערוצים 2, 10 ו-24 ויתאר סיטואציות שונות מחיי היום-יום, תוך הדגשת שתי הקטגוריות המובילות של החברה - חולצות מכופתרות וחולצות פולו.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, וצולם בפורמט ייחודי. כל הסיטואציות נבנו כמודלים מוקטנים כשהם זהים לחלוטין ללוקיישנים בצרפת. בקמפיין הושקעו כשני מיליון שקלים.
שגיב שקד, מנכ"ל celio :celio הינה אופנת גברים בינלאומית הנותנת מענה כולל להלבשת גברים, באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים הוגנים ואטרקטיביים. בשל עובדה זו בחרנו לעלות לקמפיין תדמיתי ומכירתי המדגיש את עיקר חוזקותיה של CELIO תוך הקפדה על שמירת ערכי המותג.