פריגת העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת המיצים הסחוטים באמצעות JWT Israel. הקמפיין, שתקציבו שלושה מיליון שקלים, ירוץ למשך שלושה חודשים.
במסגרת הקמפיין, פריגת מיתגה את סדרת הסחוטים תחת השם "הסדרה הטבעית". הקמפיין מדגיש את מגוון המיצים הסחוטים הייחודי לפריגת: סחוט קלאסי, סחוט אורגני וסחוט בטעם שילדים אוהבים (מתפוזי ולנסיה מתוקים).
בקמפיין שלושה סרטים המבוססים על טכניקה המשלבת צילומי "ריל-לייף" של תפוזים עם שפת אנימציה חדשה ומבודלת, כשכל סרט שם דגש על סחוט אחר ב"סדרה הטבעית".
קרדיטים: מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל; קופירייטר: תומר פוליצ'וק; ארטדירקטור: איציק הרוש; מפיקה ראשית: שרון בן-דוד; מנהלת אסטרטגיה: מאיה אייזן; פלנר: יונתן קגנסקי; מנהל לקוחות: קובי אמזלג; תקציבאי: תומר רוטנברג; במאי: רוני קליינר; בית פוסט: גראויטי; חברת הפקה: פארדיסו; סאונד: סאונדהאוס.