X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪

החל מיום שישי, ה-1.5.09, עבר ערוץ HOT בידור ישראלי מיתוג מחדש בעלות של כחצי מיליון שקלים, והוא מציג לוח שידורים חדש, הכולל שתי סדרות מקור חדשות ומושקעות: "שדרג את הסלב" ו"צמדים".
לאחר עבודת תכנון וביצוע שארכה מספר חודשים על-ידי חברת פלייגראונד, יצטרף ערוץ HOT בידור ישראלי למיתוג מחדש של ערוצי הבית של HOT וה-HOT V.O.D, ויכלול שפה עיצובית חדשה, צבעים חדשים, המייצגים את הערוץ, ועיצוב מחדש של לוגו הערוץ. הסלוגן שמלווה את השקת המיתוג של הערוץ הוא - "איך אתם אוהבים את הכוכבים שלכם?"
ערוץ HOT בידור ישראלי עלה לאוויר לפני שלוש שנים כאחד מהערוצים הבלעדיים של HOT, וזכה להצלחה גדולה ומיידית בקרב מנויי HOT. הערוץ, בבעלות חיים סלוצקי ודרי שי, הפך תוך זמן קצר לאחד מערוצי הנישה הנצפים ביותר בקרב מנויי הכבלים, והצליח לבסס כמה מותגים בולטים בעולם הטלוויזיה הישראלי כמו "דוקוסלב", "המצעד", "שניים", "יום בחיי", "המושכים בחוטים", |שיחת נפש" ועוד. כמו-כן, משדר הערוץ מגוון של סדרות דוקומנטריות הסוקרות את עולם התרבות והבידור הישראלי כמו "פשה", "החולמים", "הרצל פינת רפאלי" ו"הסיפור שמאחורי".
במסגרת המיתוג מחדש יעלה הערוץ שתי סדרות מקור מושקעות, שילוו את ההשקה מחדש של עיצוב הערוץ: הסדרה הדוקומנטרית החושפנית - "שדרג את הסלב" - סידרה בת 16 פרקים המלווה ארבעה כוכבים מקומיים, שרוצים לעשות שינוי בקריירה בעזרת קואצ'רית המתמחה בעבודה עם סלבריטאים. ארבעת המשתתפים בסדרה הם אילנה אביטל, רודריגו, דניאלה פיק ושלומי בראל. הקואצ'רית היא דלית אליהו. אורך כל פרק 25 דקות, ובהפקת הסידרה הושקעו מאות אלפי דולרים. הסדרה הופקה על-ידי ארצה הפקות. במאי: יונתן ריגר. עורכת: מיטל צביאלי.
בנוסף, ישיק הערוץ במקביל לעליית המיתוג מחדש את הסדרה הדוקומנטרית המושקעת "צמדים", סדרה בת ארבעה פרקים, העוקבת אחר היצירה בצמד - ארבעת הצמדים שמככבים בסדרה, כל אחד בפרק העומד בפני עצמו - ארקדי דוכין ומיכה שטרית, קרן פלס ומיקי מסיקה, האחים בני ואורי ברבש ועדנה מזיא וענת גוב - אורך כל פרק 50 דקות - עלות הפרויקט מוערכת במיליוני שקלים, והיא חלק מהיצירה המקורית של חברת HOT. את הסדרה מפיקה מטר הפקות. במאית: אדוה בלזם.
"ערוץ הבידור הצליח להפוך תוך שלוש שנים בלבד, מאז השקתו, לבית היחיד בטלוויזיה של תעשיית הבידור והתרבות המקומית. הערוץ נוגע בצורך אמיתי של הקהל, ולראייה - תכנים הנוגעים לעולם הבידור ולכוכבים משודרים היום בלב הפריים טיים של ערוץ 2" אומרת רינת קליין, מנהלת הערוץ. "אנחנו נותנים לקהל הצצה לעולם הבידור התרבות והסלבס על כל גווניו - מכל זווית אפשרית - רק אצלנו אפשר לראות את הכוכבים, מכל הזוויות האפשריות, באמצעות מגוון התוכניות והמותגים המשלימים זה את זה - חושפני ואישי ב"שיחת נפש" עם פרופסור יורם יובל, כיפי קליל ומציצני כמו ב"יום בחיי" או מעמיק כמו ב"דוקוסלב". באמצעות המיתוג החדש ומגוון התכנים שנשיק בחודשים הקרובים, נמשיך לפתח את תכני הערוץ להתחדש במותגים חדשים".

תאריך:  03/05/2009   |   עודכן:  03/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il