X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת אליום מדיקל
▪  ▪  ▪
גארי שגיב [צילום: יח"צ]

גארי שגיב, 44, מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אליום מדיקל. אליום היא חלוצה עולמית בפיתוח וייצור סטנטים הניתנים להסרה. בתפקידו, יהיה גארי שגיב אחראי על בניית רשת המפיצים והשותפים האסטרטגיים של אליום מדיקל, בפיתוח שווקים בינלאומיים למוצרי החברה וניהול המכירות בארץ ובחו"ל.
בתפקידיו הקודמים כיהן גארי שגיב כסמנכ"ל שיווק ומכירות וניהל את חברת-הבת האמריקנית של חברת איתמר מדיקל, סמנכ"ל שיווק בינלאומי ומכירות בחברת הסטארט אפSightLine Technologies, מנהל שיווק בחברת שטראוס ומרצה בכלכלה ומשפט בינלאומי באוניברסיטת חיפה. גארי שגיב בוגר אוניברסיטה העברית (בהצטיינות), ואוניברסיטת Notre Dame בארה"ב.
לימור דומניץ-גשרי, מנכ"ל אליום, מסרה: "אליום ניצבת בימים אלה בפני ביקוש הולך וגובר למוצריה. החברה נערכת למתן מענה לביקושים, המסתכמים בעשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות. במסגרת היערכות זו, צירפנו לשורותינו מנהל שיווק ומכירות מנוסה ובעל תעוזה בדמותו של גארי שגיב. אני סמוכה ובטוחה כי גארי יוביל את מערך השיווק והמכירות בהצלחה ויביא לנוכחות של אליום בכל טריטוריה משמעותית".
אליום מדיקל השיקה באחרונה שלושה סטנטים הנושאים את תקן CE האירופאי ובכך הרחיבה את קו מוצריה, הכולל סטנטים לטיפול בבלוטת הערמונית, צוואר שלפוחית השתן ובשופכה. הסטנטים של אליום לטיפול בכיס המרה ושלפוחית השתן משווקים כיום באמצעות שותפים מקומיים באיטליה, בריטניה, גרמניה, אוסטריה, בלגיה, הולנד, לוקסמבורג, יוון, דרום אפריקה ומדינות סקנדינביה.
אודות אליום מדיקל
אליום, שנוסדה ב-2001, היא חברה פרטית, העוסקת בדור הבא של סטנטים המבוססים על טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לרופאים להציע פתרונות מתקדמים מבוססי סטנטים, המשפרים את איכות חיי החולים. אליום פיתחה סטנטים ייחודיים למערכת העיכול ולמערכת השתן המותאמים במיוחד לאנטומיה ולתפקוד בכל איבר ואיבר. ביוני 2007, קיבלה אליום את תקן CE לשיווק סטנטים לכיס המרה ולמערכת השתן, ובעקבותיו החלה לצבור ולממש הזמנות שוטפות ממפיציה באירופה. הסטנט החדש של אליום לטיפול בבלוטת הערמונית קיבל לאחרונה את תקן CE האירופאי והוחל בשיווקו הסדיר. שיווקו של סטנט נוסף לטיפול בצוואר שלפוחית השתן יחל במהלך החודשים הראשונים של 2009. משרדי אליום נמצאים בקיסריה.
למידע נוסף, נא בקרו באתר החברה: www.allium-medical.com.

תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  04/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il