דור אלון נבחרה גם השנה, על-ידי MarkeTest למובילה בכל הפרמטרים בחויית הלקוח והשרות מבין מתחמי התדלוק בישראל, ועל-ידי סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה לחברת הדלק המשתלמת ביותר.
במטרה למנף את תוצאות הסקרים, משיקה דור אלון באמצעות שיטרית מדיה גרופ, בבעלותה של רות שטרית, קמפיין טלוויזיה ושלטי חוצות בעלות כוללת של 2,000,000 שקלים.
לדברי מנכ"ל דור אלון, מר ישראל יניב: "תוצאות הסקר מצטרפות לסקרי חווית לקוח קודמים, ויחד שנה אחר שנה, באופן גורף, אנו מצליחים לשמר ולחזק את מעמדם של מתחמי התדלוק של דור אלון כמובילים בישראל הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות".
סקר MarkeTest קבע כי "גם השנה מובילה דור אלון על-פני מתחרותיה באופן בולט... הציונים שקיבלה בשמונה מתוך תשעת המשתנים שנבדקו הם מהגבוהים בסקר, וכמעט כולם גבוהים באופן מובהק מאלה של המתחרות".
סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה קבע, כי "דור אלון נתפסת, בקרב האוכלוסייה הכללית, כחברת הדלק המשתלמת ביותר" וכי המקום השני מדורג בפער סטטיסטי ניכר.
אנשי דור אלון מעניקים במתחמי התדלוק והמסחר של החברה חווית שירות מושלמת, במחיר משתלם במיוחד, והקמפיין שנעשה על-ידי שטרית מדיה גרופ בא להדגיש ולמנף את המוניטין הרב של דור אלון, בו חווית לקוח ומחיר משתלם הם חלק אינטגראלי מהערכים החשובים לארגון. הקמפיין תחת הסיסמא "אוהבים את הדרך" ישודר למשך 10 ימים בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים ולמשך שלושה שבועות על-גבי שלטי חוצות בכל רחבי הארץ.