X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דור אלון
▪  ▪  ▪

דור אלון נבחרה גם השנה, על-ידי MarkeTest למובילה בכל הפרמטרים בחויית הלקוח והשרות מבין מתחמי התדלוק בישראל, ועל-ידי סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה לחברת הדלק המשתלמת ביותר.
במטרה למנף את תוצאות הסקרים, משיקה דור אלון באמצעות שיטרית מדיה גרופ, בבעלותה של רות שטרית, קמפיין טלוויזיה ושלטי חוצות בעלות כוללת של 2,000,000 שקלים.
לדברי מנכ"ל דור אלון, מר ישראל יניב: "תוצאות הסקר מצטרפות לסקרי חווית לקוח קודמים, ויחד שנה אחר שנה, באופן גורף, אנו מצליחים לשמר ולחזק את מעמדם של מתחמי התדלוק של דור אלון כמובילים בישראל הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות".
סקר MarkeTest קבע כי "גם השנה מובילה דור אלון על-פני מתחרותיה באופן בולט... הציונים שקיבלה בשמונה מתוך תשעת המשתנים שנבדקו הם מהגבוהים בסקר, וכמעט כולם גבוהים באופן מובהק מאלה של המתחרות".
סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה קבע, כי "דור אלון נתפסת, בקרב האוכלוסייה הכללית, כחברת הדלק המשתלמת ביותר" וכי המקום השני מדורג בפער סטטיסטי ניכר.
אנשי דור אלון מעניקים במתחמי התדלוק והמסחר של החברה חווית שירות מושלמת, במחיר משתלם במיוחד, והקמפיין שנעשה על-ידי שטרית מדיה גרופ בא להדגיש ולמנף את המוניטין הרב של דור אלון, בו חווית לקוח ומחיר משתלם הם חלק אינטגראלי מהערכים החשובים לארגון. הקמפיין תחת הסיסמא "אוהבים את הדרך" ישודר למשך 10 ימים בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים ולמשך שלושה שבועות על-גבי שלטי חוצות בכל רחבי הארץ.

תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  04/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il