מועדון הלקוחות של חברת אל-על יוצא במבצע חדש: "כפל נקודות ליעדים ייחודיים". מהלך זה, נועד לחזק את הקשר עם הנוסעים הנאמנים של אל-על ולחזק את ההעדפה של הלקוח הישראלי לטוס אל-על.
במסגרת המבצע, תעניק החברה לחברי המועדון הטסים בין התאריכים 16 לפברואר ועד ה-28 לפברואר כפל נקודות ליעדים ייחודיים.
היעדים המוצעים במסגרת המבצע: ניו יורק, פאריז, לונדון , אמסטרדם, פרנקפורט, רומא, מילאנו, ציריך, בנגקוק, הונג קונג, בודפשט, פראג, קייב, מוסקבה, אודסה ודנייפרופטרובסק.
לפני כחודש, יצאה אל-על בהטבה משמעותית לפיה גם נוסע הטס עם חברת סאן דור, חברת הבת של אל-על, יזכה לנקודות במועדון הלקוחות האטרקטיבי של אל-על.
סיגל עצמון, מנהלת השיווק של חברת אל-על ציינה, כי זהו צעד נוסף בשורה של צעדים, המתוכננים לחיזוק הקשר ושיפור השירות לחברי המועדונים.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד השרות של מועדוני הלקוחות, 6696- מכל טלפון, לסוכני הנסיעות.