חטיבת המיזוג של אלקטרה מעלה קמפיין חדש בהיקף משוער של כארבעה מיליון שקלים. הקמפיין, אותו מובילה JWT ISRAEL, החדש, תחת המסר "אווירה מושלמת, עושה קסמים בבית" ממחיש את האפקט החיובי, התחושה הטובה והאווירה המושלמת שמזגני אלקטרה מייצרים בבית.
הקמפיין משתמש בעולם הקסמים כדי להמחיש את אותה אווירה מושלמת, כאשר לאחר הדלקת מזגן אלקטרה בבית, בני המשפחה עושים באמצעות קסמים, מחוות קטנות (ג'סטות) אחד למען השני.
במסגרת הקמפיין האינטרנטי, העולה למשך שבוע בלבד ובעלות של 350,000 שקלים, אלקטרה מביאה את האווירה המושלמת עד לבית הלקוח. בשיתוף חברת zer4u הצליחה אלקטרה ליצור קמפיין חסר תקדים המעניק לגולשים הטבה בשווי של קרוב למאה שקלים ללא תשלום כלל וללא התניית קנייה. הפעילות מצריכה מהגולשים לשחק משחק קצר באתר ולכתוב את הטיפ שלהם לאווירה מושלמת בבית. בכל יום 100 הגולשים ששיתפו בטיפים הטובים ביותר יזכו במתנה שבחרו לביתם. אלקטרה מעמידה לרשות גולשיה את האפשרות לבחור מבין מגוון מתנות שונות בניהן זר פרחים מהודר, מארז פרלינים ועוד.
במסגרת הקריאייטיב הייחודי, הוחלט להמחיש את תחושת ה-"אווירה מושלמת בבית" באמצעות עולם הקסמים כשהאמירה המובילה היא: "אוירה מושלמת, עושה קסמים בבית".
קרדיטים: מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל; ארט: דודו הרוש; קופי: ליאור כהן; מנהלת הפקה: שרו בן-דוד; מפיקה: רוני ברנד; סופרוויזר: גליה דוצ'קין; תקציבאית: שיר אביב; מנהל לקוחות: קובי אמזלג; מנהלת אסטרטגיה: מאיה אייזן; פלנר: טל חן; אינטראקטיב: JWT DIGITAL; במאית: איילת מנחמי; הפקה: פארדיסו; מוזיקה: נויפלד; פוסט: גראוויטי.