X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪

לאור ההצלחה והביקוש הרב לו זכה Coca-Cola Village 2008, הוחלט בחברת קוקה-קולה ישראל לקיים גם השנה את הפרויקט הייחודי, ובמסגרתו תינתן בפעם הראשונה לבני הנוער בישראל האפשרות להגשים את חלומם ולהיות חלק מסוללת מקצועות נחשקים ובהם הנחייה בטלוויזיה, סטנד אפ, D.J, מוזיקה וצילום.
ליווי מקצועי של הפרויקט ינתן על-ידי המובילים בתחומם בישראל, משלב בחירת בני הנוער ועד לעלייתם המרגשת של המוכשרים בתחומם לבמה.
Coca-Cola Village הינו כפר נופש, המיועד לבני נוער בלבד (הכניסה למבוגרים אסורה), הבנוי ברמה ובסטנדרטים תיירותיים גבוהים ביותר. Coca-cola Village 2009 יפעל לאורך יולי-אוגוסט ויארח מחזורים של בני נוער לשלושה ימים.
Coca-Cola Village מעניק לבני הנוער בקיץ 2009 הזדמנות ייחודית להפגין את הכישרון והפוטנציאל הטמונים בהם ולזכות בחוויה מרגשת של פעם בחיים בתחומים הנחשקים ביותר ובהדרכה אישית של אנשי המקצוע המובילים בתחומם. בין התחומים: הנחייה בטלוויזיה, הופעה מוזיקאלית, סטנד אפ, D.J וצילום.
איך יוגשם החלום?
באתר הפעילות www.cocacola.co.il ניתן יהיה להירשם לפרויקט "בואו להיות" של Coca-Cola Village. עם תחילת ההרשמה ל-Coca-Cola Village יוכלו בני נוער מוכשרים ובעלי תחביבים, לשלוח קורות חיים לאתר, ובו הם יסבירו מדוע הם ראויים לקבל את ההזדמנות הנחשקת.
לאחר מיון של ועדה מקצועית יוזמנו בני הנוער המוכשרים ליום אודישנים, במסגרתו הם יציגו את יכולותיהם ויעברו ראיונות על-ידי צוות מקצועי ומיומן אשר ילווה אותם לאורך כל התהליך. המאושרים שיעברו את האודישנים, יעברו סדנאות מיוחדות אשר יכינו אותם לקראת החוויה וההופעה הגדולה המצפה להם ב-Coca-Cola Village.
בצוות המקצועי
אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם והאהובים על בני הנוער יהיו מנחי הסדנאות שילוו את בני הנוער לקראת הגשמת החלום ב-Coca-Cola Village: זמר/נגן שיופיע עם הלהקה שתנגן ב-Coca-Cola Village - בהדרכת אסף אמדורסקי. סטנדאפ - בהדרכת קובי מימון. הנחיית טלוויזיה - מנחים מובילים מעולם הטלוויזיה בישראל (שיחשפו בקרוב). הצלם של - Coca-Cola Village בהדרכת שרון אלון. D.J במסיבות ב-- Coca-Cola Village בהדרכת אור טרגר (DJ ALARM).
"קוקה-קולה ממשיכה במסורת ריגוש בני הנוער". אומרת סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה. "פרויקטCoca-Cola Village היה הצלחה בלתי רגילה ובלט בחדשנותו בארועי קיץ 2008. לאור הצפייה של בני הנוער כי הפרויקט ימשך גם השנה - החלטנו לאתגר את עצמנו ולהוסיף רמת עניין ועומק על-ידי השקת מיזם חדש - 'בואו להיות', ובמסגרתו נעניק לבני הנוער המוכשרים בתחומים מגוונים לקבל ליווי והנחייה אישית מאנשי המקצוע הטובים ביותר, וכמו-כן נאפשר להם להתנסות בפועל בדבר האמיתי (הופעה חיה על במה מול קהל בני נוער, תקלוט במסיבת הלילה, צילום מקצועי ועוד). אין לי ספק שההזדמנות הניתנת לבני הנוער לבטא את כישרונם הייחודי, לזכות בבמה הגדולה ולהיחשף מול בני גילם תהיה חוויה ראשונית, מעשירה ובלתי נשכחת גם למופיעים וגם לצופים".
הכל על Coca-Cola Village
Coca-Cola Village מציע את חופשת הקיץ האולטימטיבית. במשך שלושת ימי הפעילות יחוו בני הנוער הנופשים חוויה מתמשכת הכוללת פעילויות רבות ומגוונות לאורך כל שעות היום והלילה.
איפה גרים?
עם הגעת בני הנוער ל-Coca-Cola Village בשעות הבוקר של היום הראשון, יופנו הנופשים המאושרים לאחת מ-300 ה"קאזות" (בקתות הנופש המיוחדות). בכל קאזה שלוש מיטות, כך שכל חבר יוכל ללון בחברתם של שני חברים נוספים, איתם הגיע לחופשה החלומית.
החוויה כוללת:
  • ספורט ימי/אתגרי (גלישת גלים, שיט בקטמראן);
  • משחקי ספורט שונים (כדורגל חופים/כדורעף חופים/כדורסל/טנ"ש);
  • הופעות בכל ערב;
  • צוות הווי ובידור;
  • טרפז קרקס ענק שיאפשר לכל אחד להתנסות;
  • חוף ים ובריכה;
  • מתחם הקרנת סרטים;
  • מתחם משחקי פלייסטיישן - (שת"פ PLAYSTATION);
  • מתחם מולטימדיה, תקשורת ואינטרנט - (שת"פ I DIGITAL);
  • ארוחות - מיטב הארוחות והפינוקים מסביב לשעון. חוויה קולינארית שנתפרה במיוחד למקום ולדרישותיהם של בני הנוער.
All included הכל כלול?
כן הכל כלול! והעלות - 199 שקלים + 10 קודים בלבד (מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי משפחת קוקה-קולה המשתתפים בפעילות), ליחיד בהרשמה מראש לשלושה ימים, בהם הכל מכל כלול במחיר - הלינה, האוכל, הפעילויות, החוויות.
הרשמה:
באתר האינטרנט של קוקה-קולה יפתח מיניסייט "Coca-Cola Village". על-מנת להירשם יש לאסוף 10 קודים המופיעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי משפחת קוקה-קולה (המשתתפים בפעילות) ולהוסיף 199 שקלים.
ההרשמה ל-Coca-Cola Village הינה בקבוצה של שלושה חברים שישהו באותה קאזה. כדי להזמין מקום ב-Coca-Cola Village על המשתתפים לצבור 10 נקודות ולשלם 199 שקלים (סך-הכל 30 נקודות ו-597 שקלים לכל שלושת החברים). התשלום מתבצע דרך אתר האינטרנט והמוקד הטלפוני באמצעות כרטיס אשראי. מספר המקומות מוגבל וכדאי להקדים ולהירשם. כל הקודם זוכה.
מידע כללי:
  • Coca-Cola Village מיועד לנערים ונערות בני 18-15 (בוגרי ט'-י"ב) בלבד.
  • כל המערך הלוגיסטי, ארגוני, וביטחוני (משטרת ישראל וחברת שמירה פרטית) יהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בחברת קוקה-קולה.
  • בבריכה ובחוף הים יהיו מצילים 24 שעות ביממה. בנוסף, במקום פועלת תחנת מד"א.
  • לרשות הנופשים 42 תאי מקלחות המחולקים לבנות ובנים ו-38 תאי שירותים המחולקים לבנים ובנות.
  • צוות נקיון יפעל במקום 24 שעות ביממה וכך גם צוות סיור ואבטחה.
>

תאריך:  18/05/2009   |   עודכן:  18/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il