X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון בקול
▪  ▪  ▪

חני נחמיאס, ששי קשת, ורדינה כהן, עירית ענבי ואומנים נוספים, בניהולו המוסיקלי של דוד קריבושי ילוו בקולם מאות כבדי שמיעה ושומעים, באירוע "שירת האדם", שירה בציבור לכבדי שמיעה ושומעים, שמקיים ארגון בקול, זו השנה התשיעית ברציפות, ביוזמת אפי לנדאו. האירוע, המבטא את רצונם העז של כבדי השמיעה לשיר, כמו השומעים, נועד לשבור את מחסום הבושה ולנפץ סטיגמות קיימות אצלם, מחשש לזיוף.
בעזרת כאלף בלוני אוויר ענקיים, שיאפשרו למשתתפים, על-ידי הויברציות, לחוש בקצב; תמלול בזמן אמת על מסך ענק של דברי הקישור ומילות השירים ופני הדוברים לשם קריאת שפתיים; בנוסף לתרגום סימולטני לשפת הסימנים; מערכת הגברה מיוחדת ונגישות מלאה לכבדי שמיעה, ועם שירונים בידיהם, יוכלו גם כבדי שמיעה לשיר בצוותא עם שומעים, באירוע יחיד ומיוחד.
"שירה בציבור היא סמל הישראליות", אומר עידו גרנות, מנכ"ל ארגון בקול. "רבים מכבדי השמיעה אינם שרים בפומבי, מאחר שקשה להם להבחין אם הם מזייפים ולכן מעדיפים להימנע מהמבוכה ומלהיראות רע בעיני הסביבה השומעת, ולא שרים. אירוע שירת האדם מאפשר להם לשיר, להרגיש ביחד, ליהנות ולזייף בלי חשש ומהווה גם סמל ליכולת של כבדי השמיעה לבטא עצמם באופן מלא, ללא חשש, תוך הפניית זרקור על ציבור רחב של כבדי שמיעה, שהינו חלק מההוויה הישראלית".
על-פי נתוני בקול, אחד מכל 10 אנשים הוא אדם כבד שמיעה, כשבקרב האוכלוסייה המבוגרת, בגילאי 60-40, אחד מכל שישה אנשים הוא כבד שמיעה. רק 20% מכבדי השמיעה משתמשים במכשירי שמיעה, בגלל מחסום הבושה ורובם מנסים להסתיר את מוגבלותם, על-אף הניתוק ההדרגתי שלהם מהסביבה. "אנשים רבים לא נותנים לגיטימציה לכבדי השמיעה ואף מייחסים להם מגבלות אחרות", אומרים בארגון בקול. "גם כבדי השמיעה עצמם מתביישים פעמים רבות בלקות שלהם ורואים בה נכות שיש להתבייש בה ולהסתיר אותה".
באירוע "שירת האדם", המתקיים בניהולו המוסיקלי, זו השנה הרביעית ברציפות, של דוד קריבושי, ישתתפו אמנים ידועים כמו ששי קשת, ורדינה כהן, צור בן-זאב ואחרים. חני נחמיאס ועירית ענבי ינחו. האומנים, כמו-גם כל השותפים להפקת האירוע, עושים זאת בהתנדבות.
אירוע שירת האדם מתקיים ביום שישי, 22 במאי 2009, בהיכל התרבות פתח-תקוה, רחוב המכבים 5 פתח-תקוה, החל מהשעה 10:00 בבוקר. כרטיסים במחיר 50 שקלים בקופת היכל התרבות פתח-תקוה, טלפון: 03-9125222, פקס: 03-9130346 או במייל: hecalpt@zahav.net.il.

תאריך:  19/05/2009   |   עודכן:  19/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il