X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת כצט
▪  ▪  ▪

חטיבת אגריקה של חברת כצט, תהיה המשווקת הבלעדית של חברת ג'נסיס לזרעים אורגניים בישראל. חטיבת אגריקה של חברת כצט, מתמחה בכל הקשור לתחומי הגנת הצומח, זרעים והזנה בחקלאות הישראלית. אגריקה עוסקת בהחדרה, פיתוח יישום והתאמה של מגוון פתרונות בתחומי הגנת הצומח. בתחומי הזרעים מבצעת החברה התאמה של גידולים שונים לתנאים הקיימים באזורים השונים בישראל, זאת כדי לתת מענה לדרישות הצרכנים בארץ ובעולם.
במסגרת ההסכם, תיבחן אגריקה את התאמת זני הירקות להם מפתחת ג'נסיס זרעים, לאזורי הגידול השונים בארץ, ותנחה את צוותי המטפחים של ג'נסיס בהתאם לדרישות השוק הישראלי.
אורי רובנשטיין, מנכ"ל אגריקה בכצט, מסר ש"הסכם ההפצה עם ג'ניסיס יאפשר לרכז מאמץ במגוון השווקים הקיימים במטרה להגיע תוך שנת פעילות לנתח שוק של יותר מ-10%. עמידותם של הזרעים האורגניים בתנאי מחסור במים, חום כבד או קרה טובה יותר משל הזרעים הרגילים וליתרונות אלו חשיבות רבה גם בשוק הרגיל, הלא אורגני בישראל".
שוק זרעי הירקות העולמי נאמד בכשלושה מיליארד דולר, שמתוכו שוק הזרעים האורגניים נאמד בכ-300 מיליון דולר. בישראל מוערך שוק הזרעים בכ-80 מיליון שקלים, שמתוכו שוק הזרעים האורגניים נאמד בכשישה מיליון שקלים. בשל המיתון העולמי ספג השוק האורגני מכה, אך הציפייה היא כי ביציאה מהמיתון תימשך מגמת העלייה בצריכת ירקות אורגניים עקב המודעות ההולכת ועולה בקרב הצרכנים.
חברת ג'נסיס הישראלית נוסדה בשנת 1993 והיא בין החברות הבודדות בעולם עם הידע והיכולת לייצר ולטפח זרעים אורגניים, תוך עמידה בתקנות המחמירות ביותר של ארה"ב ואירופה. שוויה של החברה נאמד כיום על 70 מיליון שקלים והיא מציעה 350 זרעים שונים. החברה עובדת עם מדענים וגינטיקאים בעלי שם עולמי בפיתוח מגוון זרעים מהפקולטה למדעי החקלאות באוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת קורנל ומכון וולקני.
קבוצת כצט - הינה חברה פרטית אשר פועלת מאז 1921. החברה פועלת בשלושה תחומים: חטיבת כצט - הפועלת בתחום הרפואי ובו: ייצור ושיווק של תרופות, מוצרי צריכה ומוצרים פארארפואיים. חטיבת אנימל קר - הפועלת בתחום הווטרינרי ובתוך-כך יבוא ושיווק של מוצרי אנימל קר ובהם: מזון, תכשירים ותרופות לבעלי חיים. חטיבת אגריקה - הפועלת בתחום החקלאי הכולל יצור, יבוא ושיווק של תכשירים להגנת הצומח וזרעים.

תאריך:  19/05/2009   |   עודכן:  19/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il