X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ ריאליטי
▪  ▪  ▪

ערוץ ריאליטי (Zone Reality) "ערוץ בהשראת החיים", המשדר 24/7 דרמות המתעדות את המציאות, יוצא היום (ה-25.5.09) בקמפיין השקה לסדרה החדשה "חקירת פשעים נוסח אוסטרליה" ופונה בעיקר לקהל בגילאי 54-19, חובבי טלוויזיה בכלל וז'אנר הריאליטי בפרט. הסדרה משלבת מגוון של סיפורי פשע מדהימים ומפורסמים ואף את הדרך לפתרון אותם פשעים שכל כך הסעירו את אוסטרליה.
הקמפיין בשם "פשעים וחקירות נוסח תוכנית הערב" יעלה ברדיו תל אביב (102 FM) בתוכנית הערב של ערן זרחוביץ' ושרון טייכר ויכלול תוכניות חסות, תשדירי פרומו, פינה בתוכנית וחידונים זוכי פרסים. כל מאזין שיעלה לשידור יספר על פשע קטן שהוא ביצע על-מנת להשיג מטרה - אישה, כסף, חופשה צבאית ועוד... הזוכים יוכלו ליהנות ממתנות יוקרתיות.
חקירת פשעים נוסח אוסטרליה בוחנת את מעשי הפשע שזעזעו את שלוותה של אוסטרליה ואף נשארו לעד טבועים בהיסטוריה שלה, למשל סיפורו של איון מילאט, רוצח התרמילאים הסדרתי, שרצח באכזריות שבעה תרמילאים צעירים ביער בלנגלו. הרצח עשה כותרות באוסטרליה (אפילו נעשה עליו סרט אימה - "עמק הזאבים") והרשעתו של איון הכתירה אותו כאחד הרוצחים הסדרתים הנוראים ביותר בהיסטוריה של אוסטרליה (פרק מספר 4).
דוגמה נוספת היא סיפור הרצח של אניטה קובי, אחות במקצועה, שנתפס כאחד מהפשעים האיומים שידעה אוסטרליה. היא נחטפה, נאנסה ונרצחה בברוטאליות בחצר. חמישה גברים הורשעו ברצח ונידונו למאסר עולם - על מסמכי המעצר שלהם נחתם "לא לשחרר לעולם" (פרק מספר 8). הסדרה בוחנת בשנית את מעשי הפשע ומנסה לחשוף את הסיפור האמיתי שמאחוריהם.
הסדרה תשודר מה-26 למאי, במהלך חודש מאי-יוני, בימים שני עד שישי בשעה 22:00. ערוץ ריאליטי משודר בישראל בהוט בערוץ 50 וביס אפיק 64.
ערוץ ריאליטי מיוצג בישראל על-ידי חברת EllaComm בבעלות עמי אלה. כמו-כן החברה מייצגת ערוצים נוספים כגון הולמרק, אקסטרים, רומנטיקה, בלומברג ועוד.
ערוץ ריאליטי (Zone Reality) מציע לצופים ליהנות מדרמות שלקוחות מהחיים עצמם. הסדרות והסרטים בערוץ מתעדים את המציאות בעזרת מצלמה המוצבת במקום האירוע ובעזרת עדים המספרים את חוויותיהם. הערוץ משדר בעיקר תוכניות הקשורות לעולם המשטרה והחילוצים, הרפואה, בעלי חיים והעל-טבעי.
צ'לו זון (Chello Zone) היא חברת שידור והפצה בינלאומית של ערוצי טלוויזיה תמטיים, המגיעים ליותר מ-325 מיליון בתי אב ברחבי העולם. השילוב של סרטים הוליוודיים, סרטים בהפקות מקוריות, להיטים דוקומנטריים, דרמות ריאליטי בשידור חי ותוכניות לייף סטייל, צ'לו זון מציעה מגוון כה רחב של תכנים שמאפשר לכל אחד לראות בדיוק מה שהוא רוצה.
החברה מייצגת ערוצי טלוויזיה וגם בעלת ערוצים משלה בניהם ערוץ רומנטיקה, ערוץ ריאליטי, ערוץ אקסטרים (הקיימים בארץ בהוט, ביס ובאורנג') ערוץ ZoneHorror (הקיים בפורטן של אורנג' בבלעדיות בישראל), ערוץ ג'ים ג'ם, ערוץ מוביל לילדים שמוצע כיום לפלטפורמות בישראל, ערוץ קלאב ערוץ הנשים והלייף סטייל ועוד....
EllaComm היא החברה המובילה בישראל בייצוג ערוצי טלוויזיה זרים בניהם ערוץ הולמרק, רומנטיקה, ריאליטי, אקסטרים, בלומברג ועוד. בנוסף החברה מייצגת גם תכנים כגון WWE, Mo Media, סרטים, טלנובלות ועוד. לצד ייצוג תוכן זר, החברה יוזמת ומובילה פרויקטים שונים ומגוונים בתחומי הטלוויזיה והניו מדיה. החברה מכילה גם מחלקת שיווק ויחסי ציבור המתמחה בתחום התקשורת וייצוג ערוצים.

תאריך:  26/05/2009   |   עודכן:  26/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד קויטל
- הודעה מטעם בית חולים השרון
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת סילון ספורט
מורן בבאי
- הודעה מטעם הכינוס הישראלי לרפואה משולבת
שטרן אריאלי
- הודעה מטעם רשת מרפאות כללית רפואה משלימה
איילת אליעזרי
- הודעה מטעם בית איזי שפירא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il