X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪
[צילום: הדמיה]

המותג קוקה-קולה ZERO משיק את פעילות הקיץ לשנת 2009 ויוצא בפעילות חוויתית ברחבי הארץ, לראשונה, הוקם מתחם חוויתי - ZERO-ZONE שיהיה פתוח לקהל הרחב ברחבי הארץ ויעניק בילוי יוצא דופן.
ה-ZERO-ZONE, פלטפורמה ייחודית ברוח המותג, תעניק חווית שילובים מיוחדת ומרגשת. במתחם המיוחד יערכו שילובים מעולם המוזיקה, הוידאו-ארט (סרט שנעשה על-ידי VJ), מיצג אומנותי שיכלול שילובים מעולם הצילום והעיצוב התעשייתי, עולם המשחקים (כדורגל שולחני בעיצוב מיוחד המאפשר לראשונה משחק בין שלושה שחקנים בו זמנית). כמו-כן יושק במתחם משחק דיגיטאלי בטכנולוגיה חדשנית, ראשונה מסוגה בישראל, המשלבת משחק בין וירטואלית לבין מציאות. המשחק כולל הטסת מטוס בתוך מרחב תלת מימדי באמצעות מסך LCD המחובר לחיישני תנועה ומשמש ככלי ניווט בשמים הוירטואלים.
בנוסף לכך, יערכו במתחם קוקה-קולה זירו אטרקציות ייחודיות נוספות, ביניהם אולימפיאדת השילובים - "THE ZEROLYMPICS". במסגרת המשחקים שפותחו במיוחד לפעילות כדוגמת באולינג המשוחק ברגל ועוד שילובים מפתיעים, ישתתף הקהל במקצים השונים והייחודיים.
לכל באי מתחם ZERO-ZONE יוגשו בקבוקי קוקה-קולה ZERO במהדורה מיוחדת ומוגבלת לפעילות - ארבעה עיצובים שונים וייחודים של הבקבוק.
הילה גור, מנהלת תחום מותגי קוקה-קולה דיאטטי, "המתחם החדש ZERO ZONE תומך בפילוסופיית המותג קוקה-קולה ZERO, כשבמסגרתו שילבנו בין הערכים האמוציונאליים שמאפיינים את הקהל (מעז, יוצר דבר חדש על-ידי שילובים מפתיעים בדרך ובסגנון ייחודי) לבין הערכים הפונקציונאליים של קוקה-קולה ZERO (טעים מרענן, וחדשני). בכל הפעילויות שנערוך בקיץ 2009 יושם דגש על התפיסה של המותג, לפיה שני עולמות חיוביים המשתלבים יחד לראשונה יוצרים מציאות חדשה, מרגשת ומלהיבה יותר".

תאריך:  26/05/2009   |   עודכן:  26/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il