X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם yellow
▪  ▪  ▪
[צילום: בני יוסף]

רשת חנויות הנוחות yellow משיקה בימים אלו סדרת מוצרי פרמיום תחת המותג yellow fun to go. מדובר בסדרת מוצרים שתספק חווית צריכה חדשה ומאופיינת באיכות ייצור גבוהה, באריזות אישיות מעוצבות, שנועדו לענות על צרכי הלקוח הנמצא "על הדרך" ולספק לו תחושת פינוק וכיף.
בשלב הראשון הסדרה תכלול: משקאות יוגורט, משקאות גלידה עם תוספות קראנצ'יות (למעט משקה גלידת קפה), שייק פירות-סמוד'י ( smoothies), פירות חתוכים בשלושה גדלים: שקית אישית עם קוקוס 80 ג' או פלחי תפוח 120 ג'. מגשיות פרי בגודל בינוני 180-160 ג' (פומלה, מלון, קווי ואבטיח) ומיקס ארבע פירות העונה 350 ג'. ומגוון שקיות פיצוחים בשני גדלים: אישי 50 ג' (קשיו, שקד, פיסטוק ובוטן אמריקני) ורגיל 200 ג' (בוטן אמריקני, קבוקים, גרעינים שחורים, גרעיני אבטיח, פיסטוק, קשיו וגרעיני דלעת).
על עיצוב האריזות הופקד המעצב ברוך נאה. דמות העז ה"ריאליסטית" הפכה לאיור של עז "הומוריסטית" במטרה להפוך את "העזים" שצצות על הדרך ממועקה לחוויה מרעננת וכיפית. הדגש הוא על עיצוב מינימליסטי וחוש הומור עצמי המדבר בגובה העיניים של הצרכן. בנוסף להצגת המוצר, האריזות מפתיעות ומספרות סיפור קטן ומשעשע, על כל מוצר, הממחיש את רוח המותג fun to go Yellow. לדוגמא, על-גבי משקה גלידת הקפה כתוב: "משקה גלידת הקפה הזה הוא כמו חמותך - תמיד יש לו מה להעיר". הסיפורים הקטנים מעוררים את הסקרנות לראות מה יש לשאר העיזים 'לומר' ובכך מחזקים את הקשר הרגשי למותג. הצבע הצהוב, דומיננטי באריזה, ויחד עם נפח המוצרים על המדף הם מושכים את הצרכן להתקרב, העז המאוירת תורמת ליצירת הקשר הרגשי למותג. האריזות בסדרת המוצרים ניתנות גם לצריכה אישית on the go, והן הופכות את העצירה לאתנחתא נחמדה וכיפית.
מחירי המוצרים: משקאות גלידה 11.99 שקלים, משקאות יוגורט 8.5 שקלים, משקאות סמודי'ס 9.99 שקלים, חטיף פירות בשקית: 5.99 שקלים, מגשית פירות אישית: 9.99 שקלים, MIX פירות העונה: 18.99 שקלים, 50 גרם פיצוחים: 2.99 שקלים-7.99 שקלים.

תאריך:  27/05/2009   |   עודכן:  27/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
- הודעה מטעם רשת ריקושט
עדי וילדר
- הודעה מטעם מלון ריג'נסי בירושלים
עדי וילדר
- הודעה מטעם רשת ריקושט
רונית דקל
- הודעה מטעם אוניברסיטת בר-אילן
יהושע מור יוסף
- הודעה מטעם ישיבת בני עקיבא באופקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il