רשת חנויות הנוחות yellow משיקה בימים אלו סדרת מוצרי פרמיום תחת המותג yellow fun to go. מדובר בסדרת מוצרים שתספק חווית צריכה חדשה ומאופיינת באיכות ייצור גבוהה, באריזות אישיות מעוצבות, שנועדו לענות על צרכי הלקוח הנמצא "על הדרך" ולספק לו תחושת פינוק וכיף.
בשלב הראשון הסדרה תכלול: משקאות יוגורט, משקאות גלידה עם תוספות קראנצ'יות (למעט משקה גלידת קפה), שייק פירות-סמוד'י ( smoothies), פירות חתוכים בשלושה גדלים: שקית אישית עם קוקוס 80 ג' או פלחי תפוח 120 ג'. מגשיות פרי בגודל בינוני 180-160 ג' (פומלה, מלון, קווי ואבטיח) ומיקס ארבע פירות העונה 350 ג'. ומגוון שקיות פיצוחים בשני גדלים: אישי 50 ג' (קשיו, שקד, פיסטוק ובוטן אמריקני) ורגיל 200 ג' (בוטן אמריקני, קבוקים, גרעינים שחורים, גרעיני אבטיח, פיסטוק, קשיו וגרעיני דלעת).
על עיצוב האריזות הופקד המעצב ברוך נאה. דמות העז ה"ריאליסטית" הפכה לאיור של עז "הומוריסטית" במטרה להפוך את "העזים" שצצות על הדרך ממועקה לחוויה מרעננת וכיפית. הדגש הוא על עיצוב מינימליסטי וחוש הומור עצמי המדבר בגובה העיניים של הצרכן. בנוסף להצגת המוצר, האריזות מפתיעות ומספרות סיפור קטן ומשעשע, על כל מוצר, הממחיש את רוח המותג fun to go Yellow. לדוגמא, על-גבי משקה גלידת הקפה כתוב: "משקה גלידת הקפה הזה הוא כמו חמותך - תמיד יש לו מה להעיר". הסיפורים הקטנים מעוררים את הסקרנות לראות מה יש לשאר העיזים 'לומר' ובכך מחזקים את הקשר הרגשי למותג. הצבע הצהוב, דומיננטי באריזה, ויחד עם נפח המוצרים על המדף הם מושכים את הצרכן להתקרב, העז המאוירת תורמת ליצירת הקשר הרגשי למותג. האריזות בסדרת המוצרים ניתנות גם לצריכה אישית on the go, והן הופכות את העצירה לאתנחתא נחמדה וכיפית.
מחירי המוצרים: משקאות גלידה 11.99 שקלים, משקאות יוגורט 8.5 שקלים, משקאות סמודי'ס 9.99 שקלים, חטיף פירות בשקית: 5.99 שקלים, מגשית פירות אישית: 9.99 שקלים, MIX פירות העונה: 18.99 שקלים, 50 גרם פיצוחים: 2.99 שקלים-7.99 שקלים.